Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#18874Poskytnutí lživých informací a následné uzavření smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2017, před 7 lety

Patrik Adrian Lesk

Znění stížnosti

28. srpna 2017 jsem navštívil pobočku t-mobile v Praze v oc Eden.
Šel jsem tam z důvodu vysokého paušálu. Měl jsem hodně dat, tak jsem chtěl snížit data na minimum, abych nemusel každý měsíc platit přibližně 2500kč za paušál. Tam mi byla nabídnuta možnost změny tarifu s tím, že když si vezmu k tomu televizi, tak budu platit za paušál měsíčně 600kč. Ještě jsem se několikrát ptál, zda budu platit opravdu jen 600kč, a byl jsem přesvědčován, že to tak opravdu je. Říkal jsem jim, že žádnou televizi nepotřebuji, ale oni mi tvrdili, že ji nemusím používat.Dále mi bylo řečeno, že následný měsíc budu platit ještě původní tarif a až ten další měsíc už budu platit 600kč. Nakonec mi tento měsíc přišlo výúčtování opět na 2500kč s tím, že mi poskytli tarif student plus ještě peníze za televizi, kterou jsem si od t-mobilu vzal. Člověk tam jde a doufá, že mu nějakým způsobem pomohou, ale nakonec ho oklamou. Každopádně od t-mobilu jako operátora chci odejít a budu to řešit právní cestou.


Požadované řešení

Reklamace služby a zrušení produktu se změnou tarifu. Zrušení poplatku za produkt, který byl v tomto zúčtování účtován a odečtení od vyúčtování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 11:34, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.