Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
28. srpna 2017 jsem navštívil pobočku t-mobile v Praze v oc Eden.
Šel jsem tam z důvodu vysokého paušálu. Měl jsem hodně dat, tak jsem chtěl snížit data na minimum, abych nemusel každý měsíc platit přibližně 2500kč za paušál. Tam mi byla nabídnuta možnost změny tarifu s tím, že když si vezmu k tomu televizi, tak budu platit za paušál měsíčně 600kč. Ještě jsem se několikrát ptál, zda budu platit opravdu jen 600kč, a byl jsem přesvědčován, že to tak opravdu je. Říkal jsem jim, že žádnou televizi nepotřebuji, ale oni mi tvrdili, že ji nemusím používat.Dále mi bylo řečeno, že následný měsíc budu platit ještě původní tarif a až ten další měsíc už budu platit 600kč. Nakonec mi tento měsíc přišlo výúčtování opět na 2500kč s tím, že mi poskytli tarif student plus ještě peníze za televizi, kterou jsem si od t-mobilu vzal. Člověk tam jde a doufá, že mu nějakým způsobem pomohou, ale nakonec ho oklamou. Každopádně od t-mobilu jako operátora chci odejít a budu to řešit právní cestou.
Reklamace služby a zrušení produktu se změnou tarifu. Zrušení poplatku za produkt, který byl v tomto zúčtování účtován a odečtení od vyúčtování.
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.