Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.10.2017 jsem obdržela od České pošty sms a mail, že končí úložní lhůta zásilky/balíku NP135.......uloženého na poště Brno 34. Dne 27.10. jsem si byla balík na poště Brno 34 osobně vyzvednout, po půlhodinovém čekání mi pracovnice pošty sdělila, že balík viděla včera a že ho nyní nemůže najít. Nechala jsem pracovnici svoje tel. číslo a domluvily jsme se, že balík najde a doručí tentýž den večer po 19. hodině ke mě domů. Nikdo z pošty Brno 34 mě nekontaktoval, aby mi sdělil, co je s balíkem, případně kdy bude balík doručen, ani mi nebyl dle dohody doručen domů. V balíku je zboží v hodnotě cca 1500,- Kč, mám tedy na jeho doručení ze strany pošty logickou obavu. Kontaktovala jsem ještě mailem Českou poštu s popisem problému na mailovou adresu info@cpost.cz, zatím ale bez reakce.
zásilka č. NP1350......
vydání či doručení zásilky
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.