Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.3.2013 jsme si ve Vaší prodejně v OC Šestka zakoupili s manželkou těhotenské jeansové kalhoty. Manželka je měla na sobě cca 6x, protože na jaře jí ještě byly trochu velké a v létě bylo teplo.
U nohavic v oblasti stehen došlo k prodřeni látky.
30.11. 2013 jsme kalhoty ve Vaší prodejně reklamovali (prodavačka se divila, jak nekvalitně kalhoty působí, v porovnání s těmi samými, které se u Vás prodávají).
Přiblížně po třech týdnech byla reklamace vyřízena zamítnutím. Zamítnutí bylo zdůvodněno tím, že k prodření došlo třením v oblasti stehen a že se žádná jiná reklamace o těchto kalhot jiných zákazníků neobjevila.
Myslím si, že u těhotenských kalhot se dá objektivně předpokládat tření v oblasti stehen a vzhledem k údivu prodavačky nad zjevnou nízkou kvalitou kalhot je možné, že tyto kalhoty jsou z méně kvalitní výrobní série než ostatní, které Vám jsou dodávány.
Věřím, že je možné se slušně lidsky domluvit. Proto Vás prosím, zda byste mohli zvážit přehodnocení reklamace.
Děkuji.
kalhoty jako jeans černé v. XXXL, značka Branco, model 2230, kod We
vrácení peněz na prodejně
|
Tweet |
Pokud je reklamace zamítnuta má být takové zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele i řádně odůvodněno. Řádným odůvodněním zamítnutí reklamace není skutečnost, že nikdo jiný stejnou závadu nereklamuje. Opotřebení věci by nemělo způsobovat vadu, která brání jejímu užívání k danému účelu.
Paní Zelingrová Pavla byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Spotřebitel by soudním řízení musel prokázat, že vada byla na výrobku přítomná v době uplatnění reklamace.