Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#18882Vyřizování reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2017, před 7 lety

Andrea Zmeková

Znění stížnosti

28. října 2017
Dodání a komunikace při prodeji super,ale ale bacha na reklamace !

Reklamovaný telefon,po půl roce používání nešel vůbec nabíjet,dala jsem na reklamaci.Zavolali mi,že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 500kč-naletěla jsem, nemám zkušenosti s reklamací nikdy jsem nepotřebovala reklamovat telefon,vždy fungovali skvěle a mám je dodnes. Takže opravu jsem zaplatila...CHYBA!!! Po dvou měsících po opravě opět nejde nabíjet a opět neuznáno,že špatnou manipulací jsem poškodila usb konektor,tak to už si nenechám líbit.Na telefon si dávám pozor,nabíjím jako vše ostatní a nikdy nebyl žádný problém.Je to prostě špatný výrobek holt se stane,ale za to přeci nemůžu já,ale výrobce.Mám právo na bezplatnou opravu a reklamaci a ne na takovéhle jednání se zákazníkem! Podám též stížnost na ČOI a klidně i dál....takové firmy tu nemají na České trhu co dělat.Brát peníze za prodej to jo,to jsou jak mílius a jakmile se zjistí závada to už je nezajímáte a ještě vás okrádají o peníze za opravu v záruce a svádí vinu poškození jen na nás.


Produkt

Telefon doogee x5pro


Požadované řešení

Zdarma na co mám nárok v záruce opravit usb konektor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 15:30, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.