Společnost


ENVONA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#18890Nekalé obchodní praktiky/podvodné jednání - společnost ENVONA s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2017, před 7 lety

Daniel Kropík

Znění stížnosti

Dobrý den,

připojuji se ke skupině "poškozených" společností ENVONA, s.r.o. Rozepisovat detaily není potřeba, vše již bylo uvedeno v předcházejících příspěvcích. Jedná se jednoznačně o podvodné jednání. Seniorka v našem případě dokonce podepsala antidatovanou "smlouvu". Celou záležitost jsem již sdělil prostřednictvím podnětu na ČOI a ERÚ.


Produkt

ENVONA, s.r.o. - podomní obchodník s energiemi, který v rámci svých aktivit využívá nekalých obchoních praktik/podvodného jednání


Požadované řešení

Celou záležitost hodlám rešit oznámením na PČR s podezrením na spáchání
trestého cinu podvodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2017 10:22, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl. Navíc pokud zaměstnanec společnosti při nabízení služby uvedl nepravdivé údaje, mohou být naplněny znaky klamavého konání, jež je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.

Dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitelka vyžádala či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitelka o tomto svém právu nebyla poučena nebo neobdržela-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:38, před 7 lety

Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tak má možnost doplnit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2018 10:49, před 7 lety

Vážený pane Kropíku,

celá záležitost nás velice mrzí, a to zejména s ohledem na skutečnost, že společnost ENVONA s.r.o. si dlouhodobě zakládá na férovém a citlivém přístupu k zákazníkům a respektování práv spotřebitelů a veškerých předpisů, které vychází z principů a cílů zakotvených evropským právem na ochranu spotřebitele. Společnost ENVONA s.r.o. se tímto vymezuje a bojuje proti společnostem na trhu s energiemi, které využívají nekalých praktik a dopouští se klamání spotřebitele.

Musíme však konstatovat, že z Vašeho sdělení není zřejmé, o jaký konkrétní případ (jméno a příjmení zákazníka) se jedná, neboť Vás, Daniela Kropíka jako zákazníka neevidujeme. Vaši záležitost tak v tuto chvíli nemůžeme nijak prověřit, ani Vám za těchto okolností blíže pomoci.

Rádi s Vámi celou záležitost probereme osobně. Za tímto účelem nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu klient@envona.cz.

Záležitost se pokusíme vyřešit k Vaší spokojenosti.

S pozdravem
Jana Kvapilová
ENVONA s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2018 08:53, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2018 06:46, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.