Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, v prosinci roku 2013 mě kontaktovala operátorka s nabídkou na snížení ceny internet, který u O2 máme. Nabídku jsem přijala po zadání několika dotazů - například zda se jinak nezmění moje podmínky - například vázanost k této společnosti - neměla jsem žádnou smlouvu na dobu určitou. Na to mi operátorka řekla, že k této službě náleží zdarma zařízení SET TOP BOX, nechtěla jsem jej, protože nepotřebuji - důvodem jsou nové tlevize a u straých set top boxy mám. Operátorka mi ale řekla je v ceně nového internetu. Vzala jsem ho tedy. Zeptala jsem se opět, že když dostanu něco zdarma, jestli se nezmění moje podmínky. Operátorka odpověděla, že opravdu ne. Settopbox přišel před koncem roku, bylo v něm uvedeno, že bude vyúčtován v novém vyúčtování. Pochopila jsem, že se myslí symbolická koruna kvůli odpisu zboží. DNes jsem z nudy zavolala na O2 a dověděla jsem se, že mám set top box za 1690 korun - operátorka mi navedla splátky po 69 korunách na dva roky. Dále je k němu služba za 151 korun na tv programy. Dále se mi změnila smliiuva na dobu 12 měsíců závazně a pokud dám výpověď, za každý měsíc, který odstoupím zaplatím 208 korun. Nic z těchto závazků se mnou nikdo neprojednal, nebyla jsem upozorněna na nutnost vzít nějaký balíček na programy. Pouze mi operátorka před koncem roku volala, zda si toto zařízení ponecháme, neviděla jsem důvod ani logiku, proč říct, že ne, když byl podle jejich předešlých ujištění zdarma. Opravdu mi ho mejdříve přímo saMA VNUCOVALA I PŘES MÉ ODMÍTNUTÍ.
Obávám se, že nešlo o přímou operátorku O2 a že mi O2 odpoví, že nezodpovídá za jednání svých partnerů. V podtatě mě tento závazek bude stát minimálně 4000 korun plus nemožnost odejít kdykoliv v průběhu roku k levnějšímu operátorovi, jako jsem měla před tím, než jsem přijala nabídku levnějšího onternetu od operátorky.
Snažila jsem se být co nejvíc sttručná, ale víc už to nejde. Prosím moc o radu, jak postupovat. Podala jsem i stížnost na internetové stránce O2, ale jsem strašně vystresovaná z toho, co se stalo a bojím se, že nebudu umět na jejich argumenty odpovědět. Děkuji.
Okamžitéé navrácení smlouvy do původního stavu pro lživé a podvodné jednání operátorky.
|
Tweet |
V případě, že je i po telefonu uzavřena smlouva, která obsahuje určité smluvní podmínky, jsou jimi obě strany vázány. Dle nám dostupných informací od spotřebitele byla po telefonické domluvě společností chyba napravena.
Dobrý den,
vždy se snažíme, aby každý náš zaměstnanec i pracovník externí firmy, která našim jménem nabízí služby, byl skutečným profesionálem.
Z Vašeho popisu usuzuji, že Vám bylo nabídnuto snížení ceny Internetu na doma s přidáním služby O2 TV. Zde mohly být informace poskytnuty správně, pokud Vám bylo sděleno, že budete hradit to samé, co doposud, v případě, že jste předtím měla sazbu vyšší. O závazku byste však měla být vždy informována.
Bez konkrétních údajů však mohu pouze spekulovat. Jelikož uvádíte, že jste stížnost podávala na našich webových stránkách, byla již zajisté předána na specializované pracoviště oddělení stížností, kde bude hovor prověřen a Vám poté zasláno vyjádření. Máte-li zájem, abychom se na situaci podívali také my, uveďte nám identifikační údaje také zde, případně nás s popisem a číslem kontaktujte na www.o2.cz/dotazproguru. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.