Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#18903Nezaplacení údajné složenky ve výši 373kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2017, před 7 lety

Marie Pilna

Znění stížnosti

Dobry den prosim o prekontrolovani udajne dluzim vyuctovani za 7mesic a to 373kc ,pritom me vracely skoro 700kc a omluva ze je to jejich chyba ,nasledne faktura za neuhrazeny pausal ,pak x telefonovani ,dalsi chyby ze strany t mobilu navsteva t mobile v Pardubicich asi 4krat .Uz me prisla slozenka z MBA.fINANCE a to o navyseni slozenky o 200kc .Slibeni storna slozenky ale nic neni vyreseno .Uz pul roku mam radne ukoncenou smlouvu .Prosim o vyreseni nebo me prijde opet slozenka od MBA .finance opet z navysenim .Pilna


Produkt

dluh


Požadované řešení

Konecne ukoncit tento problem litam od certa k dablu volani a nic neni vyreseno .Pilna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 10:37, před 7 lety

Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.