Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den prosim o prekontrolovani udajne dluzim vyuctovani za 7mesic a to 373kc ,pritom me vracely skoro 700kc a omluva ze je to jejich chyba ,nasledne faktura za neuhrazeny pausal ,pak x telefonovani ,dalsi chyby ze strany t mobilu navsteva t mobile v Pardubicich asi 4krat .Uz me prisla slozenka z MBA.fINANCE a to o navyseni slozenky o 200kc .Slibeni storna slozenky ale nic neni vyreseno .Uz pul roku mam radne ukoncenou smlouvu .Prosim o vyreseni nebo me prijde opet slozenka od MBA .finance opet z navysenim .Pilna
dluh
Konecne ukoncit tento problem litam od certa k dablu volani a nic neni vyreseno .Pilna
|
Tweet |
Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.