Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.9.- PODEPSANÁ SMLOUVA A ZAKOUPENÉ VŠE POTŘEBNÉ K TV PŘES INTERNET PEVNOU LINKU. OD POČÁTKU JSEM KOMUNIKOVALA S OPERÁTORY TV NEFUNGOVALA- JEN OBČAS - JINAK SE ZASEKÁVAL OBRAZ . JEJICH TECHNICI MI PO NĚKOLIKA TELEFONICKÝCH KONZULTACÍCH (KDY JSEM PLNILA JEJICH POKYNY) OZNÁMILI, ŽE MÁM MÁM VŠECHNO VRÁTIT , ŽE MAJÍ PORUCHY A NIKDY TO NEBUDE FUNGOVAT , JAK BYLO UVEDENO NA POČÁTKU. 3 DNY PŘED UKONČENÍM 30 DENNÍ LHŮTY JSEM OPĚT BYLA NA PRODEJNĚ, ŽE TO VRÁTÍM, TAM MI JEJICH PRACOVNÍK REKLAMACI ROZMLUVIL S TÍM , ŽE MNE BUDE KONTAKTOVAT JEJICH TECHNIK.S POZNÁMKOU, ŽE POKUD TO NEBUDE V POŘÁDKU S PROJEDNÁNÍ S TECHNIKEM , TAK BUDOU TOLEROVAT PŘEKROČENÍ 30 DENNÍ LHŮTY. DALŠÍ KONTAKT BYL OPĚT PO TELEFONU . V SOBOTU 28.10 MI BYLO SDĚLENO, ŽE TO MÁM VRÁTIT. v SOBOTU NA PRODEJNĚ NEJSOU TAK JSEM TAM ZAŠLA DNES 30.10 HNED RÁNO. OD TECHNIKA TAM MĚLI ZPRÁVU NA MÉM UČTU, ŽE DOPORUČUJE VRÁCENÍ. NASTAL VŠAK PRO MNE ŠOK . UKONČILI PROVOZ , ALE VEŠKERÉ ZAŘÍZENÍ - HLAVNĚ SET TO BOX ZPĚT ODMÍTLI VZÍT . TVRDILI , ŽE JE POŠKOZENÝ . JEDNATELKA SI NA PŘIVEDLA KOLEGU A SNAŽILI SE MNĚ PŘESVĚDČIT , ŽE JE POŠKRÁBANÝ A TEDY HO NEMOHOU VZÍT ZPĚT . OPRAVDU BYLO PATRNÉ, ŽE NA ZADNÍ STRANĚ, KDE JSOU OTVORY PRO SKOBIČKY BYL NEPATRNÝ ŠKRÁBANEC - ASI 2 ML ŠÍŘKA A 5 ML DÉLKA- TŘEBA TO MOHLO VZNIKNOU , JAK TO MANŽEL VĚŠEL NA SKOBIČKU. BYLA TO NEPATRNÁ KOSMETICKÁ VADA , KTERÁ NEMÁ VLIV NA FUNKCI PŘÍSTROJE A KTERÉ BY SI NIKDO BEZ UPOZORNĚNÍ NEVŠIML.
Dále mi doma zbyly dvě krabičky na bezdrátová přenos z jedné místnosti do druhé.
Nevím jak mám vrátit zboží, které mi nefunguje. Je toto možné reklamovat , když mi sami poradili, abych to vrátila , že to fungovat nebude. Ukončili mu smlouvu a nebudou dále službu účtovat , ale co mám dělat s tím co jsem ke službě musela zakoupit ??
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.