Společnost


AXA pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18911Odmítají změnit adresu v Zelené kartě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2017, před 7 lety

Tereza Krejčí

Znění stížnosti

Změnila jsem trvalou adresu a Axa mi na základě toho zaslala novou zelenou kartu. Při výročí smlouvy a obnovení pojištění mi však poslala Zelenou kartu se starou adresou. Odmítají to změnit, že prý ode mne potřebují další písemnou žádost. Protože oni mají bordel (či špatnou koordinaci či systémy), mně přidělávají práci a odmítají splnit jejich povinnost (jsem přeci jen platící zákazník).
Vrcholem je chování. Jsou nepříjemní a že mi doporučují si tu kartu, kde mam svoji novou adresu, zkontrolovat (asi jestli špatně nevidím, nebo neumím číst).


Požadované řešení

Změna trvalé adresy na kartě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 16:44, před 7 lety

Podle § 3 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je společnost povinna bezprostředně po uzavření pojistné smlouvy vydat spotřebitelce zelenou kartu. Pokud údaje na zelené kartě neodpovídají údajům uvedeným v pojistné smlouvě, je vhodné žádat nápravu. Vznikne-li spotřebitelce kvůli zaslání žádosti o opravu údajů uvedených v zelené kartě škoda (např. bude muset uhradit poštovné), má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody, neboť tato škoda vznikla kvůli porušení zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit s pojišťovnou smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.