Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Změnila jsem trvalou adresu a Axa mi na základě toho zaslala novou zelenou kartu. Při výročí smlouvy a obnovení pojištění mi však poslala Zelenou kartu se starou adresou. Odmítají to změnit, že prý ode mne potřebují další písemnou žádost. Protože oni mají bordel (či špatnou koordinaci či systémy), mně přidělávají práci a odmítají splnit jejich povinnost (jsem přeci jen platící zákazník).
Vrcholem je chování. Jsou nepříjemní a že mi doporučují si tu kartu, kde mam svoji novou adresu, zkontrolovat (asi jestli špatně nevidím, nebo neumím číst).
Změna trvalé adresy na kartě
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla je společnost povinna bezprostředně po uzavření pojistné smlouvy vydat spotřebitelce zelenou kartu. Pokud údaje na zelené kartě neodpovídají údajům uvedeným v pojistné smlouvě, je vhodné žádat nápravu. Vznikne-li spotřebitelce kvůli zaslání žádosti o opravu údajů uvedených v zelené kartě škoda (např. bude muset uhradit poštovné), má spotřebitelka možnost žádat náhradu této škody, neboť tato škoda vznikla kvůli porušení zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit s pojišťovnou smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.