Společnost


INDITEX Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18912Neobdržela jsem peníze za vrácené zboží přes eshop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2017, před 7 lety

Jitka Tichá

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 28. 9. 2017 jsem ve 2 objednávkách objednala zboží v celkové hodnotě 11.291 Kč. Jelikož mně však oblečení nesedělo, dle instrukcí z e-shopu ZARA jsem vrácení řádně oznámila a DPD kurýr si ho dne 19.10.2017 vyzvedl. Od té doby si dopisuji přes kontaktní formulář s obchodem (telefon není uveden na web. stránkách - nelze tedy přímo telefonicky s kýmkoliv věc řešit). Obchod po mně požaduje zaslání dokladu o vyzvednutí kurýrem - doklad mám, naskenovaný jsem ho poslala na jejich adresu contact.cz@zara.com, ale zpráva se mi ve španělštině vrátila zpátky. Jedná se o objednávky číslo 400028705 a 399880620. Žádám laskavě vrácení příslušné částky za řádně vrácené zboží.


Produkt

Jedná se o objednávky číslo 400028705 a 399880620.


Požadované řešení

Žádám laskavě vrácení příslušné částky za řádně vrácené zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 08:24, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.