Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na zkušební dobu 1 měsíce jsem zaplatil poplatek. Až po ztržení peněz bankou a následné reklamaci jsem zjistil pokračování na dalšího půl roku. Zaslal jsem výpověď faxem na předepsaném formuláři přes Českou poštu. 23.10. jsem obdržel mail ohledně pohledávky. 25.10. jsem na adresu uvedenou v mailu odeslal potvrzení o odeslání faxu. Přišla odpověď, že předávají k řešení.
Včera jsem obdržel další výhrůžný mail, že mám zaplat do 5.11.
Zasílám mail:
NALÉHAVÉ – Poslední platební upomínka
Vaše předplatné na www.c-date.cz
Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 77.87.240.6
Interdate S.A. / www.c-date.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-23-157912513-CDATE-DN (citujte, prosím)
30.10.2017
Vážený pane Vldimír Kříž,
dne 23.10.2017 byla na Vaši adresu zaslaná upomínka k platbě za níže uvedené členství.
ke dni 23.10.2017 bylo Vaše 6-měsíců VIP členství (původně na stránce www.c-date.cz uhrazené ke dni 23.3.2017 s použitím emailové adresy vlkr24@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 6-měsíců VIP členství
IP-adresa: 77.87.240.6
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 23.10.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 692,00 CZK.
Uhradit nyní
Převeďte prosím sumu ve výši 2 692,00 CZK nejpozději do 5.11.2017, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
Interdate S.A.
DE32700202700015080834
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 692,00 CZK
CZ-2017-10-23-157912513-CDATE-DN
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo
V případě, že platba nebude z Vaší strany realizovaná, bude případ předán společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
Mějte prosím na paměti, že prostřednictvím IP adresy, pod kterou byla Vaše platba evidovaná (77.87.240.6), je možné provést dohledání fyzické adresy a následně zahájit řízení v souvislosti s vymáháním dluhu.
Ujistěte se prosím, že bude v zájmu zabránění navýšení dlužné sumy o poplatky vymáhací společnosti Vaše platba přijata do data 5.11.2017.
Jakmile bude plná výše platby z naší strany přijata, bude případ uzavřen a přístup k Vašemu prémiovému členství bude obnoven.
Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte odpovědí přímo na tento email na adrese collections@interdatesa.com spolu s uvedením Vašeho Referenčního čísla v předmětu zprávy a textem původní zprávy od nás.
S pozdravem,
Andreas Schneider
Management pohledávek C‑Date
_____________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg
Email: collections@interdatesa.com
_____________________________________________
Interdate S.A., Vymáhání pohledávek
1. O Interdate S.A.
2. Jste našim předplatitelem
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka (v případě Výpovědi)
9. Upomínka (v případě Odstoupení od smlouvy)
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání
1. O Interdate S.A.
Společnost Interdate S.A. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte www.c-date.cz.
2. Jste našim předplatitelem
Součástí procesu úhrady VIP členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený poplatek, splatný předem. Všeobecné obchodní podmínky, se který jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na Výpověď. Vstoupili jste tím s námi do obchodního vztahu.
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/ ukončení platby, jste s námi vstoupili do obchodního vztahu a souhlasili jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřeli online a o této skutečnosti jste přijali potvrzovací email. V rámci platebního procesu jste nám poskytli souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Není nutné, abychom vystavili osobitní fakturu.
5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově, a to v okamžiku nákupu. Úhrada předplatného prostřednictvím měsíčních splátek není možná. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím myškou. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušená, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.
6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. Limit pro akceptaci Výpovědi je minimálně 14 dní před datem vypršení uhrazeného období. Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.
8. Upomínka (v případě Výpovědi)
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (t.j. klientům je zasláno potvrzení Výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijali i přesto, že jste své VIP členství včas vypověděli, ujistěte se, zda-li jste přijali potvrzení Výpovědi a také zda-li se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním kopie své Výpovědi na collections@interdatesa.com. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.
9. Upomínka (v případě Odstoupení od smlouvy)
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit do 14-ti dnů od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargeback-u nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, t.j. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizovali, jste povinen/povinna snášet všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb VIP členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie Potvrzení na collections@interdatesa.com. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zda-li jste chargeback nerealizovali i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupy produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním emailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované emailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil VIP členství. Pokud si I nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a ůrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost C‑Date akceptovat platbu prostřednictvím splátek.
12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, co povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.
Ukončení členství, vymazání z databází a ukončení neoprávněného požadování peněz a výhrůžek vymáhání.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.
ID: 4X642A65
Přejeme Vám dobrý den.
S ohledem na výše uvedené byl již požadavek na úhradu dlužného poplatku v plné výši stažen.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".
Hodnocení:
Komentář: Moc děkuji dTestu.
Jinak by společnost stále posílala výhrůžné maily a na nic nereagovala.
V.Kříž