Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 29.9.2017 jsem zaplatila částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.
Dne 27.10.2017 mi byl stržen poplatek za prodloužení prémiového účtu ve výši 2097Kč. Nadále ale účet na be2.com nepoužívám a podala jsem elektronickou výpověď a dále jsem poslala doporučený dopis s výpovědí na adresu be2 S.a.r.l. 291, Route d’Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg.
Obracím se na Vás s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní doby, která činí deset dnů ode dne, kdy došlo k inkasu účtovaných poplatků.
Děkuji Šlechtová
poplatek za prodloužení VIP účtu ve výši 2097Kč
Podání výpovědi služby a zrušení účtu u be2.com.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: M72SGG00
Přejeme Vám dobrý den, paní Šlechtová.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 27/01/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete uhrazené VIP členství.
Já jsem ale VIP členství ani prodloužit nechtěla, využívat ho nadále nechci. Žádám Vás o vrácení poplatku za prodloužení VIP členství, nebo alespoň o jeho poměrnou část. Službu nadále využívat opravdu nebudu.
Podle obchodních podmínek společnosti je výpověď účinná jejím doručením. Spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: M72SGG00
Přejeme Vám dobrý den, paní Šlechtová.
S ohledem na uvedené informace bychom Vám jako ústřetový krok z naší strany rádi nabídli zkrácení Vašeho stávajícího (prodlouženého) VIP členství na období jednoho měsíce a v alikvotní ceně 699 Kč a refundaci v celkové výši 1398 Kč.
Děkujeme Vám za zpětnou reakci a přejeme Vám hezký víkend.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že účet používat nechci, je mi měsíční předplatné k ničemu.
Myslela jsem si, že mi vrátíte částku vyšší v poměru vzhledem ke dni stržení platby, což je jen 8 dní.
Děkuji za odpověď a vrácení peněz. Šlechtová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: M72SGG00
Dobrý den, paní Šlechtová.
Uvedená nabídka Vám byla zaslaná jako ústřetový krok z naší strany - v případě, že jste si nepřála své VIP členství prodlužovat, bylo hrazené členství potřebné včas a řádně vypovědět, co se žel nestalo.
Děkujeme Vám za pochopení.
Dobry den, pak tedy Vasi nabidku prijimam. Jen mi ale jeste vysvetlete, od kdy se pocitalo 14dni na odstoupeni. Dekuji a preji prijemny den. S pozdravem Slechtova
ID: M72SGG00
Dobrý den, paní Šlechtová.
Členský poplatek ve výši 1398 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 08.11.2017, refundovaný na Váš účet.
Vaše VIP členství je platné do: 27/11/2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Odstoupení od smlouvy je možné uplatnit do 14-ti dní od data jejího uzavření, které bylo v případě Vašeho hrazeného členství k: 27/09/2017.
Hodnocení: