Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18915Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2017, před 7 lety

Martina Šlechtová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 29.9.2017 jsem zaplatila částku 149 korun za zkušební prémium účet na portálu www.be2.cz.

Dne 27.10.2017 mi byl stržen poplatek za prodloužení prémiového účtu ve výši 2097Kč. Nadále ale účet na be2.com nepoužívám a podala jsem elektronickou výpověď a dále jsem poslala doporučený dopis s výpovědí na adresu be2 S.a.r.l. 291, Route d’Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg.


Obracím se na Vás s žádostí o zprostředkování kontaktu s BE2, který se mi nepodařilo navázat ani pomocí e-mailu. Z důvodu nutné výpovědní doby, která činí deset dnů ode dne, kdy došlo k inkasu účtovaných poplatků.

Děkuji Šlechtová


Produkt

poplatek za prodloužení VIP účtu ve výši 2097Kč


Požadované řešení

Podání výpovědi služby a zrušení účtu u be2.com.
Případné ukončení smluvního závazku mezi mnou a společností be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2017 10:09, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2017 12:57, před 7 lety

ID: M72SGG00


Přejeme Vám dobrý den, paní Šlechtová.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 27/01/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete uhrazené VIP členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2017 13:04, před 7 lety


Martina Šlechtová

Já jsem ale VIP členství ani prodloužit nechtěla, využívat ho nadále nechci. Žádám Vás o vrácení poplatku za prodloužení VIP členství, nebo alespoň o jeho poměrnou část. Službu nadále využívat opravdu nebudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2017 07:54, před 7 lety

Podle obchodních podmínek společnosti je výpověď účinná jejím doručením. Spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2017 14:55, před 7 lety

ID: M72SGG00


Přejeme Vám dobrý den, paní Šlechtová.

S ohledem na uvedené informace bychom Vám jako ústřetový krok z naší strany rádi nabídli zkrácení Vašeho stávajícího (prodlouženého) VIP členství na období jednoho měsíce a v alikvotní ceně 699 Kč a refundaci v celkové výši 1398 Kč.

Děkujeme Vám za zpětnou reakci a přejeme Vám hezký víkend.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2017 18:12, před 7 lety


Martina Šlechtová

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že účet používat nechci, je mi měsíční předplatné k ničemu.
Myslela jsem si, že mi vrátíte částku vyšší v poměru vzhledem ke dni stržení platby, což je jen 8 dní.

Děkuji za odpověď a vrácení peněz. Šlechtová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 08:50, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 20:50, před 7 lety

ID: M72SGG00


Dobrý den, paní Šlechtová.

Uvedená nabídka Vám byla zaslaná jako ústřetový krok z naší strany - v případě, že jste si nepřála své VIP členství prodlužovat, bylo hrazené členství potřebné včas a řádně vypovědět, co se žel nestalo.

Děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2017 23:48, před 7 lety


Martina Šlechtová

Dobry den, pak tedy Vasi nabidku prijimam. Jen mi ale jeste vysvetlete, od kdy se pocitalo 14dni na odstoupeni. Dekuji a preji prijemny den. S pozdravem Slechtova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 13:50, před 7 lety

ID: M72SGG00


Dobrý den, paní Šlechtová.

Členský poplatek ve výši 1398 Kč byl k dnešnímu dni, t.j. 08.11.2017, refundovaný na Váš účet.

Vaše VIP členství je platné do: 27/11/2017, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Odstoupení od smlouvy je možné uplatnit do 14-ti dní od data jejího uzavření, které bylo v případě Vašeho hrazeného členství k: 27/09/2017.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.11.2017 12:22, před 7 lety


Martina Šlechtová

Hodnocení: