Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#18918Nedodržení povinností pracovní doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2017, před 7 lety

Petra Vašková

Znění stížnosti

Nedodržení pracovní doby při předání balíčku.
Z důvodu mé dlouhé pracovní doby si ho již nemohu vyzvednout.!!!!!!!!!


Požadované řešení

Dodržovat otevírací dobu.!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 16:57, před 7 lety

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce). Spotřebitelka by se mohla tohoto práva domáhat jedině soudní cestou.

Pokud bylo ujednáno, že zboží bude možné vyzvednout do určitého času, avšak společnost toto ujednání porušila, má spotřebitelka možnost se domáhat náhrady škody, která jí v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla. Spotřebitelka v takovém případě musí prokázat, že jí škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědná společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 03:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.