Společnost


NOTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1892Neoprávněné zadržování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2014, před 11 lety

Karla Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.11.2013 jsem objednala u této společností zboží ( s dostupností do 3 dmů ) a ihned zaplatila přes účet sumu 1124,- Kč po mé urgenci mi 15.11.2013 poslali email, že zboží ještě nemají skladem a jsou muceni přeložit termín doručení na 29.11.2013. Dne 29.11.2013 mi opět posunuli termín dodání. To už jsem tedy nevydržela a svou objednávku z důvodu včasného nedodání zrušila. Obratem mi přišel email o zrušení objednávky. Od té doby jsem několikrát urgovala emailem, že stále nemám peníze zpět, na to už ale nereagují. Do dnes 14.1.2014 nemám své peníze zpět.


Požadované řešení

V co nejkratším termínu navrácení mých peněz zpět na můj účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 15:03, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.