Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 1.11.2013 jsem objednala u této společností zboží ( s dostupností do 3 dmů ) a ihned zaplatila přes účet sumu 1124,- Kč po mé urgenci mi 15.11.2013 poslali email, že zboží ještě nemají skladem a jsou muceni přeložit termín doručení na 29.11.2013. Dne 29.11.2013 mi opět posunuli termín dodání. To už jsem tedy nevydržela a svou objednávku z důvodu včasného nedodání zrušila. Obratem mi přišel email o zrušení objednávky. Od té doby jsem několikrát urgovala emailem, že stále nemám peníze zpět, na to už ale nereagují. Do dnes 14.1.2014 nemám své peníze zpět.
V co nejkratším termínu navrácení mých peněz zpět na můj účet
|
Tweet |
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.