Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18920Podvodné naúčtování poplatku za antivirus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2017, před 7 lety

Hana Valentová

Znění stížnosti

Včera i dnes se mi v mobilu v prohlížeči Google Chrome objevilo skenování počítače.Potom mi tam začla blikat výstražná zpráva, že mám zavirovaný mobil-13 virů a když okamžitě nepošlu sms Help vyčistit systém na t.č. 90319 za 99 Kč, že mi zmizí všechna data a telefon se zablokuje.
Vrátit zpět na domovskou stránku nebo jinam nešlo tak jsem sms poslala a vzápětí mi přišla zpráva: Nakoupili jste Jumbo za 99 Kč.Děkujeme Vám!Telefon se neodbokoval jejich antivirem jak slibovali a hrozba tam je stále.
Volala jsem na tel. č. které je ve zprávě uvedeno 296186653 pro případné dotazy, ozval se záznamník s ženským hlasem, který měl cizí přízvuk a stálo mě to dalších 100 Kč i když jsem hovor hned zrušila.
Doufám, že mi nebudou každý týden strhávat 99 Kč a chci požádat jestli by šlo prověřit všechna tato tel.čísla i 90340099 a adresu www.dimoco.eu.


Produkt

Com.Gate Payments, a.s., produkt Antivirus Jumbo


Požadované řešení

Žádám vaši společnost o zrušení jakékoli "služby" z vaší strany na můj telefon, vyčištění prohlížeče Chrom od vašich výstražných hrozeb a vrácení peněz, které mi byly ihned účtovány tj. 200 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2017 06:35, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.