Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Včera i dnes se mi v mobilu v prohlížeči Google Chrome objevilo skenování počítače.Potom mi tam začla blikat výstražná zpráva, že mám zavirovaný mobil-13 virů a když okamžitě nepošlu sms Help vyčistit systém na t.č. 90319 za 99 Kč, že mi zmizí všechna data a telefon se zablokuje.
Vrátit zpět na domovskou stránku nebo jinam nešlo tak jsem sms poslala a vzápětí mi přišla zpráva: Nakoupili jste Jumbo za 99 Kč.Děkujeme Vám!Telefon se neodbokoval jejich antivirem jak slibovali a hrozba tam je stále.
Volala jsem na tel. č. které je ve zprávě uvedeno 296186653 pro případné dotazy, ozval se záznamník s ženským hlasem, který měl cizí přízvuk a stálo mě to dalších 100 Kč i když jsem hovor hned zrušila.
Doufám, že mi nebudou každý týden strhávat 99 Kč a chci požádat jestli by šlo prověřit všechna tato tel.čísla i 90340099 a adresu www.dimoco.eu.
Com.Gate Payments, a.s., produkt Antivirus Jumbo
Žádám vaši společnost o zrušení jakékoli "služby" z vaší strany na můj telefon, vyčištění prohlížeče Chrom od vašich výstražných hrozeb a vrácení peněz, které mi byly ihned účtovány tj. 200 Kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.