Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den mám dotaz proč doručovatelé nenosí doporučené dopisy + zásilky přímo domů? dají tam výzvu k vyzvednutí zásilky a že jsme nebyli doma ačkoli jsme doma stále a zvonky jsou také funkční!!!platíme si za služby a ne aby nám to házeli za dveře a schránka je tam takéale strčí to za dveře!!!,proto žádáme nápravu navíc je tam uveden telefon který neexistuje můžete se k tomu vyjádřit? jsou to doporučené důležité zásilky tak že se nejedná o nějaké obrázky proto prosím o sjednání nápravy s pozdravem ludmila vaněčková hazlov 210....35132
žádám aby mi bylo doručena zásilka která je určena a zaplacena DO RUKY opravdu do ruky a ne strčené za dveře či musíme jít na poštu zásilku vyzvednout,když už si platím doručení do RUKOU tak to tak má být totéž doporučenými zásilkami a ne dávat výzvy a že jsme nebyli doma což se nezakládá na pravdě!!!věřím že se udělá náprava,jsme již v důchodu a tak jsou již i zdravotní potíže tak že jsme opravdu převážně doma a zvonky máme 2!! děkuji s pozdravem ludmila
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman