Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
02.06.2016 jsem v prod. Mountfield v Mostě zakoupil štěpkovač
PowerSilent 2800.Loni jsem štěpkoval během léta cca 6x po
max.1hodině provozu s velmi dobrým výsledkem = hladká
bezproblémová práce.Letos jsem štěpkoval 3x, ale již při druhém
štěpkování se začal projevovat snížený výkon,vyšší hlučnost a při
posledním štěpkování začal stroj vrzat a pískat..Proto jsem stroj (v rámci
možností-nemám potřebné nářadí k demontáži a má to dělat odborný
servis) důkladně prohlédl a zjistil,že řezný válec má velkou axiální i
radiální vůli v uložení.Proto jsem následující den 19.06.2017 odvezl štěpkovač do servisu v mostecké pobočce Montfieldu,kde jsem uvedl
vše tak,jak je uvedeno výše.Reklamace byla opětovně zamítnuta.Vše je podrobně popsáno a zdokumentováno v přílohách.Teď mi doma stojí viditelně poškozený stroj za cca.7000 kč. na kterém se bojím pracovat a přitom mi utíká čas v přípravě topení na zimu.Jsem invalidní důchodce a takto pracovat zvládnu tak 1 h. týdně.Proto jsem učinil 24.08.2017 podání na ČOI.Odpověď jsem obdržel až 26.10.2017 s tím,že čoi nemá žádné pravomoci.Proto se obracím na Vás,zda mi dokážete pomoci. Šindelář Luboš
Štěpkovač Power Silent 2800 - výrobce Mountfield
Původně jsem chtěl štěpkovač opravit,stroj jsem si koupil proto,abych si ho nemusel stále půjčovat v půjčovnách (cca již 7 let),ale měl vlastní.Teď po zážitcích v servisu Mountfieldu v Mostě preferuji vrácení peněz,protože jsem ztratil důvěru ve férovost zaintersovaných a odpovědných pracovníků Mountfieldu,přestože z tohoto podniku mám vícero strojů (ruční benzinovou sekačku na trávu i b.sek. Rider se sezením),ke kterým nemám žádné výhrady.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.