Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podala jsem reklamaci na vyúčtování. - neuznaná
Poslala jsem osobne dopis s podklady ( fotky a dokumenty ) k reklamaci vyúčtování. - zamítnuto.
Já jsem naprosto přesvědčena o chybě a ráda bych se spojila s kompetentní osobou co to dokáže vyresit a pochopit. Není to zrovna jednoduche. Ta chyba se táhne z předešlých vyúčtování.
Psala jsem mail a Prosím o telefoni číslo s na někoho, kdo to se mnou hned vyresi.
Děkuji Jarošová
foto elektroměru, dokumenty od ledna 2017
Spravny počáteční stav elektroměru.
|
Tweet |
Pokud by bylo vyúčtování chybné, je nutné jej reklamovat (vzorový formulář je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3289/reklamace-vyuctovani-elektriny-ci-plynu). Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost ČEZ Prodej, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.