Společnost


Limitedporcelain.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18938Boty v žádném případě neobjednávejte

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 7 lety

Ivana Šálková

Znění stížnosti

Velký pozor na tuto společnost, jenž je komunikativně zcela nedostupná. Objednala boty za 2 000 Kč, po měsíci dorazili čínské pársetkorunové pokrývky nohou a já absolutně nemá páky, jak boty vyreklamovat. Již více než 14 dní se pokouším spojit, bohužel jen přes sdělení prodejci a vše marné. Podezírám je, že za Vaše vyšší finance pošlou podřadnou obuv a pak dělají mrtvého brouka. V tom spočívá jejich podvod!! Pochopitelně žádná faktura nedorazila a peníze se museli platit předem kartou! Neudělejte stejnou chybu jako já!


Produkt

perka od firmy Bodas


Požadované řešení

výměna zcela jiné obuvi za objednanou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2017 08:53, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Webová stránka www.limitedporcelain.cz je zaregistrovaná na držitele domény: lifang yao meiliequ mudanlu 281hao, sanming, 365000, Fujian, CN. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webovém odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 04:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.