Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#18942Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 7 lety

milan soukup

Znění stížnosti

zak.číslo 8133974
Poslali jste mi na základě výhry 1ks balení která byla zdarma .
Od této dodávky jsem si nic neobjednala ( nevěřím jim ), a dnes mi dorazila nějaká faktura na 437,- Kč VS 8133974004 přesto že mi žádné další pochybné pilulky nedošly !! Poštovné jsem za vzorek zdarma řádně uhradila při převzetí !!
Vzhledem k vzniklé situaci Váši firmu žádám aby mne již nekontaktovala v opačném případě to předám ČOI a dalším orgánům pro obtěžování a snahu o podvod !!
Děkuji za pochopení
Soukupová Jaroslava


Požadované řešení

Ukončit kontakty s mou osobou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 15:30, před 7 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění. Inkasní agentura může po spotřebiteli požadovat maximálně zákonný úrok z prodlení, rozumně vysokou smluvní pokutu, byla-li ujednána, a případně vzniklé náklady za zaslání upomínky.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.11.2017 15:45, před 7 lety

Dobrý den,

doplněk stravy EasySlim jsme zasílali na základě telefonické objednávky ve které bylo domluveno pravidelné zasílání daného doplňku stravy s tím, že paní Soukupová jako zákaznice může zasílání kdykoliv zrušit.

Platbu za Uvítací balíček neevidujeme, nejednalo se o zaslání na dobírku, ale na složenku. To tedy znamená, že při převzetí jste nemohla uhradit, protože složenka na částku 79 Kč je uložena uvnitř Uvítacího balíčku (v krabičce spolu s doplňkem stravy a naším katalogem), tato složenka měla datum splatnosti do 23.8.2017,protože jste se nám neozvala a nezrušila zasílání, expedovali jsme dále dle dohody po dvaceti dnech další dávku vybraného doplňku stravy.

Protože po druhé pravidelné zásilce nedošlo k úhradě, zasílání jsme automaticky ukončili a na adresu paní Soukupové jsme zaslali upozornění na neuhrazené zásilky.

Níže zasílám soupis všech expedovaných a neuhrazených zásilek:

č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------
8133974001 | 31.07.2017 | 23.08.2017 | 79,00 | uvítací bal. EasySlim (pod. č. DR1197796895U)
8133974002 | 27.08.2017 | 21.09.2017 | 179,00 | pravidelná EasySlim
8133974003 | 17.09.2017 | 12.10.2017 | 179,00 | pravidelná EasySlim

Požádáme paní Soukupovou, aby nám zavolala na zákaznickou linku 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 a vše s námi zavčasu dořešila.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2017 11:49, před 7 lety


milan soukup

Hezký den !
Jsem i nadále znechucena jednáním firmy !! Při převzetí prvního balíčku jsem uhradila doručovateli výše zmíněný obnos !!! Telefonistka mi neřekla že se jedná o automatické obnovování !! Když jsem nebyla informována o automatickém obnovování tak : 1)jsem nemohla nic rušit a 2)žádný balíček mi nebyl doručen kromě toho prvního za který jsem řádně doručovateli zaplatila jak mi bylo při telefonickém hovoru řečeno ! Tudíž nevím ani za co mám platit ? To si vyberou nějakou osobu pošlou jí jeden balíček doporučeně a potom za fiktivně dodané zboží chtějí zaplatit ????
Stále se divím jak je možné, že takovéto firmy existují a využívají starších lidí podvodem ke svému obohacování !!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 12:02, před 7 lety

Záleží v daném případě na tom, co spotřebitelka v proběhlém telefonickém hovoru odsouhlasila společnosti. Společnost si proběhlý hovor nahrává a má tedy o něm záznam. Společnost by poskytnuté informace jejím zaměstnancem (i operátorem na telefonické lince) měly zavazovat a pokud se jednalo o informace mylné, popř. klamavé, měla by společnost uhradit spotřebitelce škodu z toho vzniklou.

V případě podezření na nekalé obchodní praktiky (zejména agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.11.2017 12:11, před 7 lety

Dobrý den,

znovu zde opakuji, že Uvítací balíček na dobírku nezasíláme. Pouze na složenku, kdy zákazník přebere od pošty balíček a uvnitř balíčku je složenka s datem splatnosti na částku 79 Kč.

Objednávkový hovor samozřejmě můžeme zaslat paní Soukupové na email.
Protože paní Soukupová neobdržela ani jednu pravidelnou zásilku, zasíláme k podpisu Čestné prohlášení na jehož základě zásilky odepíšeme.

Žádáme dTest, aby příloha byla k nahlédnutí pouze zákaznici. Podepsané Čestné prohlášení nám prosím ofocené, nebo oskenované zašlete na email info.cz@helvetia-dm.com, popř. poštou na adresu P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.

Dále odmítáme Vaše nařčení z toho, že podvádíme staré lidi. Aby vše bylo jasné a srozumitelné, píšeme veškeré informace i v průvodním dopise, který jste obdržela, popř. na internetových stránkách www.helvetia.cz
Navíc je k dispozici zákaznická linka, komunikace přes email, nebo chat, popř. poštou.

Vždy reagujeme co nejrychleji a problém se snažíme řešit.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 12:21, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.11.2017 14:52, před 7 lety


milan soukup

Hodnocení:

Komentář: Subjekt hodnotím jako firmu která se nechová fér a neúplnými informacemi to zavání podvodným jednáním ! Obzvláště u starších lidí!!