Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V tomto e-shopu jsem si objednala dlouhý zimní kabát v domnění, že se jedná o český obchod. Až po zaplacení jsem zjistila, že je toto zboží z Číny a čekají mě ještě celní poplatky + DPH. To by mi nevadilo, kdyby mi přišlo to co jsem si objednala. Jenže místo dlouhého kabátu mi přišla krátká bunda. Na stránkách jsem poslala zprávu o tomto, ale e-shop nereaguje. Zboží jsem obdržela 31.10.2017 a ještě ten den poslala zprávu. Podle stránek e-shopu je doba na výměnu 7 dní, takže moc času nemám.
Skhoop Dlouhý péřový kabát Hella Down černý size - L
Ráda bych výměnu zboží za to, které jsem si objednala.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Webová stránka www.medigrid. je zaregistrována na držitele domény: Torsten Nussbaum
Koepenicker Str. 87, Reichenbach, 08461, Reichenbach, DE. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.