Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18948Podvod a klamanie ludi oberanie nas o peniaze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 7 lety

Anna Zvazijova

Znění stížnosti

Dna1.11.2017 som volala na 0900700969 bola to hra cakala som velmi dlho no len co ma obrali o peniaze na tel.a kolko ludi takto oklamu ako to moze tel.vysielat.prosim o pomoc a zabrante aby uz nezdierali ludi klamari a podvodnici.Zrejme na nich treba poslat policiu.a dan.kontrolu.Ziadam o presetrenie a uhradu faktury za tel nes si strcia velu hru niekde ked naskor oberu ludi o kopec penazi su ako uzernicim.Dufam ze sa to bude riesit a ozve sa niekto.moja adresa anka.z@zoznam.sk Urcite si poviete ze ludia su hlupi ano len preto ze veria v nadej a tyto prizivnici to zneuzivaju a nicia rodiny.Tak nech uz niekto konecne zakroci a navyse velmi zla reklama pre tv barandov.prosim o info pripadne radu ako sa dovolat spravodlivosti.Dakujem s pozdravom Anna Zvazijova


Produkt

Podvod klamanie a zavadzanie ludi natahovanie hovoru len aby sme platili


Požadované řešení

Ziadam o uhradu tel.faktury a hlavne info ako sa to riesi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2017 11:23, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2017 04:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.