Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dna1.11.2017 som volala na 0900700969 bola to hra cakala som velmi dlho no len co ma obrali o peniaze na tel.a kolko ludi takto oklamu ako to moze tel.vysielat.prosim o pomoc a zabrante aby uz nezdierali ludi klamari a podvodnici.Zrejme na nich treba poslat policiu.a dan.kontrolu.Ziadam o presetrenie a uhradu faktury za tel nes si strcia velu hru niekde ked naskor oberu ludi o kopec penazi su ako uzernicim.Dufam ze sa to bude riesit a ozve sa niekto.moja adresa anka.z@zoznam.sk Urcite si poviete ze ludia su hlupi ano len preto ze veria v nadej a tyto prizivnici to zneuzivaju a nicia rodiny.Tak nech uz niekto konecne zakroci a navyse velmi zla reklama pre tv barandov.prosim o info pripadne radu ako sa dovolat spravodlivosti.Dakujem s pozdravom Anna Zvazijova
Podvod klamanie a zavadzanie ludi natahovanie hovoru len aby sme platili
Ziadam o uhradu tel.faktury a hlavne info ako sa to riesi
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitelka, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.