Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#18952Zrušení členství a neoprávněné stržení peněz z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 7 lety

Lucie Zelinkova

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o pomoc,splečnost Academic singles podává instrukce, že pokud chceme zrusit premiove clenstvi tak ho máme zrušit v sekci MUJ PROFIL / VLASTNOSTI - vlastnosti ale nikde nejsou, takže premiove clenstvi ani profil zrušit nelze.Než jsem se zdlouhavým způsobem asi (10x jsem to zkoušela) dopídila jak to zrušit tak už bylo bohužel pozdě.
Zaplatila jsem si pouze měsíční členstvía to skončilo 27.10. Zmíněná společnost mi však neoprávněně strhla z účtu v bance 2247 Kč. Jiné společnosti aspon upozorní na to když vám členství končí ale tady nic. S touto seznamkou jsem nebyla spokojená, nabízí něco co nesplnují a po pár návštěvách jsem tyto stránky už nenavštěvovala.
S přístupem Academic Singles nesouhlasím, nechci využívat jejich služby už ani den. Podle recenzí, které jsem si přečetla a také podle vlastní zkušenosti, se jedná o podvodnou společnost, která z lidí, kteří se cítí sami a opravdu by se chtěli seznámit, "tahá" peníze a profituje na jejich samotě a důvěřivosti. Domnívám se, že je korektní, aby mi společnost vrátila peníze za období od podání mé žádosti o ukončení členství, tzn. od 1.11.2017
A aby se touto společností někdo vážně začal zabývat protože akorát okrádají lidi. A jejich výpovědní formulář má asi 50 chyb což mi příjde dost nedůvěryhodné.
K vůli nim jsem si musela zablokovat kreditní kartu což mě stálo dalších 350,- protože ted mám strach že se to bude opakovat

Mockrát děkuji Lucka


Požadované řešení

Okamžité zrušení členství a vrácení celé částky kterou si sami od sebe odečetli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2017 13:27, před 7 lety

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho zákonných právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 13:56, před 7 lety

ID: WEQVBB37


Přejeme Vám dobrý den, paní Zelinkova.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 27/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2017 19:00, před 7 lety


Lucie Zelinkova

Dobrý den,

jelikož je nemožné si zrušit účet skrz způsob uváděný na stránce - respektive je klamavý, neboť odkazuje na záložku v seznamce "Můj profil/Vlastnosti"

Nejsem spokojena z toho důvodu, že dle uvedeného návodu člověk není schopen nikdy smazat profil, protože žádná taková záložka "vlastnosti" v sekci "Můj profil" neexistuje a nejde smazat uvedeným způsobem.

V další příloze je nečitelný a nesrozumitelný návod, navíc v anglickém jazyce, podle kterého uživatel není schopen pochopit, respektive provést jakékoliv smazání účtu.

Pakliže mi zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a já nejsem schopna dle uvedených pokynů na stránce smazat profil a zrušit prémiové členství, pak jde, dle mého názoru, o klamání spotřebitele a tím pádem by měla být možnost odstoupit od smlouvy kdykoliv. Podle log aktivity na mém účtu (viz email lucie.zelinkova13@seznam.cz) by mohlo být zjištěno, že "smazat profil" bylo klikáno hned několikrát (respektive jsem se o to pokoušela dle uvedeného návodu, který, předpokládala jsem, je funkční). Když smazat profil nešlo, domnívala jsem se, že jde o technický problém. Nicméně to nic nemění na tom, že dle těchto informací není žádný uživatel schopen smazat si svůj profil a zrušit VIP členství.

Pokud tedy zbývají 4 dny do obnovení VIP členství a zákazník není schopen dle návodu smazat svůj profil a zrušit VIP členství, pak nastává problém, neboť může kontaktovat zákaznickou linku, která mu odpoví nejdříve 2. pracovní den a tím pádem odešle případnou výpověď VIP členství již po termínu. Toto pouze z důvodu, že jsou informace na stránkách Academic Singles neúřesné a klamavé.

Po přečtení stížností tady na dTestu jsem zjistila jak to mám tedy zrušit a žádast ozrušení jsem odeslala 1.11. a odpověd mi přišla až 6.11. tedy daleko později než uvádíte do 48 hodin.

Proto si stojím za vrácením částky 2247,-.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 14:35, před 7 lety

ID: WEQVBB37


Dobrý den, paní Zelinkova.

Informace v souvislosti s prodloužením VIP členství, i postup jeho zrušení, jsou uživatelům kdykoliv k dispozici v rámci Všeobecných obchodních podmínek, část 8.

V případě jakýchkoliv nejasností souvisejích s hrazeným člentvím a jeho výpovědí mají naši klienti k dispozici možnost kontaktovat Zákaznické centrum Academic singles (zakaznickyservis@academic-singles.cz), a to zejména před započatím výpovědní lhůty, tudíž v průběhu 26-ti dnů aktivního VIP členství (v případě, že se jedná o měsíční produkt).

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 13:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:52, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.