Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Koupili jsme si zájezd do Marsa Alamu 19.9.2017 (Resta Reef Resort,13 dní) přes Inviu a Exim tours. Jsme občané Běloruska,máme v ČR dlouhodobý pobyt. 24.9.2017 v 01:30 noci jsme měli odletět, ale nebyli jsme odbavené k letu, paní,která zastupovala společnost Smartwings odmítla vydáni palubních lístků,mluvila s námi hrubě a žádný pádný argument,proč nemůžeme letět do Egypta jsme nezaslechli. Jen někomu zavolala se slovy: "Takže neletí? Dobře." a pak řekla,že jako občané Běloruska neletíme,protože nemáme egyptská víza a v Egyptu si nemůžeme je pořídit. Už jsme měli dovolenou v Egyptu a žádný problém se zakoupením víza přímo po příletu do Egypta jsme neměli ani neměl nikdo z našich známých. Když jsme zavolali do Exim tours,tak řekli,že jsou to célkově naši problémy, že i kdybychom si udělali víza do Egypta přes ambasádu v Praze(trvá to 5 pracovních dnů) a zakoupili jsme si nové letenky(za vlastní peníze) do Marsa Alamu a přiletěli,tak český delegát v hotelu má právo po dobu 24 hodin prodat náš pokoj dalším zákazníkům.
Při prodeji zájezdu vůbec nezajímalo Inviu ani CK Exim tours jestli nepotřebujeme doplňující informaci ohledně víza(ale při objednávce jsme uvedli,jakou máme státní příslušnost), i kdyby nás přesvědčili o tom,že musíme mít víza před odletem,tak neměli bychom už čas je udělat(měli jsme jenom 3 pracovních dní před odletem,což nestačí).
Mimochodem mluvili jsme potom se zástupcem jiné cestovní kanceláře a ukázal nám,že většina až všechny cestovní kanceláře mají tabulky,ve kterých je uvedena státní příslušnost a kam musí/nemusí mít víza.
Dokončím svou reklamaci tím,že zástupce Exim tours při telefonickým hovoru řekl, že nikdo a nic se nám nepomůže. Žádný lidský přístup.
Let QS1222
Vracení cele částky,omluva
|
Tweet |
Pořadatel zájezdu je dle § 2524 občanského zákoníku povinen sdělit spotřebitelce vhodným způsobem ještě před uzavřením smlouvy údaje o pasových a vízových požadavcích, lhůtách pro jejich vyřízení a sdělí jí také, jaké zdravotní doklady jsou pro cestu a pobyt požadovány. Nesplnil-li pořadatel zájezdu tuto zákonnou povinnost, odpovídá za škodu, která kvůli tomu spotřebitelce vznikla (nemožnost zúčastnit se zájezdu).
Nepodaří-li se spotřebitelce vyřešit spor smírnou cestou, má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.