Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednání zboží až po registraci a platba předem (podezřelé). Vše proběhlo v pořádku, ale nepřišlo žádné potvrzení na e-mail. Po dvou týdnech jsem psal do dotazů, v jakém stavu je má objednávka. Nic. Po měsíci píšu, kde je má objednávka. Opět bez reakce. Nyní, po měsíci a půl, přišel balíček. Objednané byly zimní gore-tex černé rukavice Ortovox a přišly maskáčové rukavice Nice Face. Takže z objednaného "BMW" mi poslali "Trabanta".
Rukavice NICE FACE model NF-S1001
Prověření přes D-Test a banky, která má sídlo někde v Číně nepředpokládám nějakou náhradu. Moc jsem stránkám nevěřil a učinil jsem pouze malou objednávku.
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva. Pokud nebylo dodáno zboží v ujednané jakosti a provedení, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Kupující má právo na uplatnění reklamace ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. Prodávající je povinen přijmout reklamaci a posoudit vytýkané vady. Bylo-li zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Na webových stránkách České obchodní inspekce je tento e-shop označený jakožto rizikový. Z webových stránek není zřejmé, kdo je provozovatelem e-shopu. Na stránkách se prodává oblečení a obuv, chybí zde jakékoli informace o prodávajícím, obchodní podmínky jsou zcela nedostatečné. Stránky jsou špatně přeloženy do češtiny a jeví klasické známky podvodného e-shopu. Nákup na těchto stránkách z výše uvedených důvodů hodnotí ČOI jako rizikový.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.