Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Josef Polák
Znění stížnosti
Dobrý den,dnes mi přišla sms z čísla 90309099 už druhá zprava,ze za službu VID mi bylo účtováno 99kč.Přitom já jsem si zcela jistý,že jsem si žádnou takovou službu neaktivoval ani nevím o jakou v službu se jedná.Zde přeposílám přesné znění sms-[Cena zpravy 99 Kc s DPH za službu VID. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2hcZf4I.]
Tato zprava mi přišla 19.10.2017 VE 13:03 a další tato zpráva mi přišla dnes v tom samém znění,ale už tam bylo napsáno,že pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP VID na číslo 90309.Nakonec jsem raději napsal SMS STOP VID a odeslal na 90309.Odkud mi přišla SMS Vaše prémiové předplatné služby VID byly úspěšně deaktivovány pro pomoc volejte 800210280 .Zkoušel jsem tam volat,ale bylo mi automatem sděleno dovolal jste se mimo pracovní dobu .Zkoušel jsem na internetu zjistit více o tomto čísle,jelikož operátor 02 mi v tomto problému nepomohl.Tam jsem se dozvěděl,že se jedná o podvod.Tak že už jsem podvodem přišel o 200,-
Tak Vás prosím o pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne Josef Polák
VRÁCENÍ PENĚZ
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.