Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18965Neoprávněné odečtení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

50 minut 45 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2017, před 7 lety

JOSEF Polák

Znění stížnosti

Josef Polák


Znění stížnosti

Dobrý den,dnes mi přišla sms z čísla 90309099 už druhá zprava,ze za službu VID mi bylo účtováno 99kč.Přitom já jsem si zcela jistý,že jsem si žádnou takovou službu neaktivoval ani nevím o jakou v službu se jedná.Zde přeposílám přesné znění sms-[Cena zpravy 99 Kc s DPH za službu VID. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2hcZf4I.]
Tato zprava mi přišla 19.10.2017 VE 13:03 a další tato zpráva mi přišla dnes v tom samém znění,ale už tam bylo napsáno,že pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP VID na číslo 90309.Nakonec jsem raději napsal SMS STOP VID a odeslal na 90309.Odkud mi přišla SMS Vaše prémiové předplatné služby VID byly úspěšně deaktivovány pro pomoc volejte 800210280 .Zkoušel jsem tam volat,ale bylo mi automatem sděleno dovolal jste se mimo pracovní dobu .Zkoušel jsem na internetu zjistit více o tomto čísle,jelikož operátor 02 mi v tomto problému nepomohl.Tam jsem se dozvěděl,že se jedná o podvod.Tak že už jsem podvodem přišel o 200,-
Tak Vás prosím o pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne Josef Polák


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2017 09:37, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.