Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Paní Kmeťová mě v minulých letech rok 1995-2013 svými neodbornými službami,ke kterým mě nutila ,zničila zdraví a také poškodila duševní zdraví.
Když jsem se chtěla bránit,vždy se mi vysmála a nutila mě k dalším zákrokům a že už prý bude to pravé. Snažila jsem se jak to šlo ale paní Kmeťová je neoblomná. Skoro bych řekla,že se chová jak blázen.
Kadeřnické,kosmetické a masérské služby.
Žádám o kompenzaci za zaplacené služby a poškozené zdraví a to celkem cca 50000Kč.
|
Tweet |
V případě, že by poskytnutá služba neodpovídala popisu v nabídce, lze žádat přiměřenou slevu z ceny služby nebo vrácení peněz.
V případě vzniku škody lze žádat náhradu, ale v takovém případě by bylo třeba využít služby odborníka, který by souvislost mezi vzniklou škodou a jednáním podnikatele prokázal a zároveň stanovil výši náhrady.
Spotřebitel byl vyzván k doplnění informací. Na danou výzvu nereagoval a uvedené telefonní číslo neexistuje. Poskytovatelka služeb v rámci řešení stížnosti spolupracuje a zároveň doplnila chybně uvedené údaje v textu stížnosti. Vzhledem k výše uvedenému se stížnost uzavírá pro nereakci spotřebitele.