Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 24.09.2017, jsem si aktivovala VIP členství, ale to jsem netušila, že se zrušení budou takové problémy. Poslala jsem již několik emailů na zakaznickyservis@be2.cz a nikdo mi doposud neodpověděl. Dnes jsem zaslala podepsanou výpověď a stále nikdo nereaguje.
Dne 29.10.2017 si strhli platbu z mého účtu, ke které mi nepřišla ani účtenka ani upozornění, že by měla být stržena.Sice mají v podmínkách uvedeno, že platba bude stržena, ale nevystavit doklad je přece trestné, kde si ty platby evidují, když nevystavují účtenky.
Celé jednání této společnosti je podvodné a já žádám o okamžité ukončení VIP členství, zrušení celého profilu a hlavně navrácení alespoň poměrné části platby to by mělo být k denešnímu dni asi 2022Kč.
Seznam Be2
žádám o okamžité ukončení VIP členství, zrušení celého profilu a hlavně navrácení alespoň poměrné části platby to by mělo být k denešnímu dni asi 2022Kč.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitele krátí na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží. Neumožňuje-li společnost smlouvu ukončit tak, jak bylo sjednáno, jde to k tíži společnosti.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: YOAHOO68
Přejeme Vám dobrý den, paní Bielčiková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na Potvrzení o realizaci úhrady , které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po uskutečnění platby..
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
.............................................................
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 27/01/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Já nechci aby bylo moje VIP členství platné chci to ukončit ihned a vrátit poměrnou část peněz.
Službu již využívat nechci!
Neposlali jste ani fakturu a tím beru platbu za podvodnou. Užívám tuto službu v České republice a zde je povinností vystavit platný doklad EET.
Dále u objednávky máte uvedeno, že do 14 dnů mohu nesouhlasit s platbou.
Protože jste nedodrželi podmínky, jaké uvádíte chci chci vrátí peníze.
Vaše služby jsou podvodné a jedná se o klamání spotřebitele.Vaše nekorektní postupy budu dále řešit přes evropského spotřebitele a postoupím k řešením i dalším organizacím.Jestliže o něco nemám zájem mám právo to do 14ti dnů vrátit i po zaplacení a dostanu zpět peníze. První měsíc u vás pouze zkušební doba takže oficiální zahájení považuji to co jste mi teď strhli. Pokud smlouva běží jen pár dní tak chci vrátit zbytek peněz. A upřímně sami víte, že u soudu nemáte šanci okradených lidí je spousty.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.