Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka ze dne 15. 9. do dnešního dne není potvrzená. Převzetí platby ze dne 15.9. není potvrzené. Zboží není k dnešnímu dni, 2.11.2017 dodané. Na mejly společnost nereaguje, přestože avízují na svých stránkách odpověď do 48 hodin. Mejly jsem odeslala 3. Na FB nebudu psát, jak doporučuje společnost. Odpovídá zjevně automat a abych dohledala zboží nebo peníze si nebudu zakládat FB profil. Navíc společnost u objednaného produktu avízuje, že je na skladě.
Zimní bunda ve výši 899 Kč, velikost L, objednací číslo 325010214951_326862268589_328280892769
Źádám společnost Ateli s.r.o. o dodání zboží do týdne, na jaře už mojí dceři nebude zimní bunda k ničemu a příští rok ji vyroste.
Pokud nejsou schopni zboží dodat, žádám do týdne o vrácení peněz, abych mohla dceři koupit bundu jinde.
Každopádně žádám, aby společnost se mnou komunikovala a minimálně reagovala ne mejly.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí, že Vám zboží nebylo doručeno. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Vyřešíme s Vámi reklamaci na nedoručené zboží. Poprosíme Vás o uvedení čísla objednávky, situaci prověříme.
Hezký den přeje
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den. Stížnost můžete zařadit do vyřízených. Zboží mi bylo doručeno někdy v polovině listopadu.
Mrzí mne, že jsem byla nucena napsat stížnost, ale bylo by fajn, kdyby vaše společnost komunikovala a reagovala na mejly. Ušetřili byste čas, nervy sobě i zákazníkům.
S pozdravem