Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#18977Dlouhá doba doručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2017, před 7 lety

Jaroslav Kubát

Znění stížnosti

Níže je moje stížnost, kterou jsem posílal 11.10.2017 e-malem na adresu 106@cpost.cz a dosud nedostal odpověď.
Dnes 2.11.2017 mi opět až v odpoledních hodinách došel jiný důležitý dopis, který má pražské poštovní razítko z 30.10.2017. Pošta 130 05 Praha a 360 09 Karlovy Vary.

Vážení,
Na důležitý dopis z Prahy do K.Varů jsem čekal od pátku 6.10.2017, kdy byl podán na poště Praha 109 00 do dnešního dne 11.10.2017 kdy byl doručen někdy mezi 10,00 a 12,00 hodinou.
Při reklamaci na poště K. Vary Drahovice (360 09) jsem byl odkázán na K.Vary depo 70. Tak se mi ale nepodařilo dovolat, proto se obracím na Vás.
Nevím, jaké jsou limity pro doručení běžného dopisu, ale vím zcela určitě, že s služby České pošty průběžně zhoršují.
A to platí nejen o době doručení, ale o neprůchodných pobočkách, na kterých je ve špičkách vždy fronta na desítky minut. V K. Varech mám špatnou zkušenost především na hlavní poště, která se po zavedení elektronického systému přihlašování zákazníků stala nepoužitelnou. Podobně se nepochopitelně zhoršila obsluha na poště 360 05 v Rybářích, která před rekonstrukcí fungovala výborně a nyní se tam také stojí ve frontě, někdy až na ulici.

S pozdravem Kubát
Ing. Jaroslav Kubát
Nákladní 25
360 05 Karlovy Vary
Korespondenční adresa:
Radošov 206
362 72 Kyselka
tel.737176631
e-mail:kubatjar@volny.cz


Požadované řešení

Začít zase doručovat zásilky následující den, výjimečně další den v dopoledních hodinách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2017 08:50, před 7 lety

Podání obyčejné zásilky podnik nestvrzuje. Obyčejnou zásilku dodá podnik bez toho, že by mu příjemce převzetí potvrdil. Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu obyčejné zásilky podnik neodpovídá. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené.

Spotřebitel může využít možnosti tzv. jiné reklamace případů nesplnění smlouvy (nedodržení sjednané doby dodání, dodání obyčejné zásilky, porušení dispozic odesílatele nebo adresáta zásilky nebo poštovní poukázky, nesprávné dodání zásilky nedodržení jiných smluvních podmínek).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Proto je nutné se se stížností obrátit přímo na ní.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.