Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Neodpovídají na emaily, telefoní číslo neexisuje, nejsou dostupný. Koupil jsem, nebo aspoň jsem si myslel kvalitní Švícarské hodinky, ale bohužel se cele rozpadly. Nejprve se cele zamlžily i když jsou vodotěsné a pak se zcela rozbyla osička a celý vnitřek se rozpad. Jelikož hosinky mě stáli 7.700,- a nikdo nereaguje budu podávat trestní oznámení pokud se dříve někdo od společnosti TimeUp neozve na muj email,který jsem zasílal budu nucen přistoupit k jednání soudní cestou.
Swiss Millitary Hanowa 6-4224.09.007 Arrow Chrono 10ATM
Rozhodně vrátit peníze, jelikož hodinky sou cele rozpadlé a oprava by nebyla úspěšná. Veškerou fotodokumentaci mám.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je přestupkem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (tedy reklamace se považuje za uplatněnou). Pokud by si prodávající zásilku nepřevzal, pak je nutné vycházet z ustanovení § 573 občanského zákoníku, který upravuje domněnku doby dojití tím způsobem, že se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání.
Od této doby běží 30ti denní reklamační lhůta ve smyslu § 19 odst. 3 zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, při překročení této lhůty může spotřebitel odstoupit od smlouvy. K odstoupení od smlouvy nedojde automaticky po uplynutí této lhůty, musí jej spotřebitel prokazatelným způsobem uplatnit. V případě, že bude reklamační lhůta překročena, doporučujeme neprodleně zaslat odstoupení od smlouvy z důvodu překročení reklamační lhůty a to doporučeně s dodejkou na adresu prodejce.
Co se týče poštovného, pokud je reklamace uznána, má spotřebitel nárok na jeho proplacení. Jedná se o nutné náklady spojené s reklamací, přičemž v případě, že prodejce nedodrží reklamační lhůtu, může spotřebitel rovněž požadovat poštovné, neboť je chybou prodejce, že uplatněnou reklamaci nevyřešil včas a nemůže být takovéto jednání prodejce k tíži spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.