Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#1898Nevrácení platby 300,. Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2014, před 11 lety

Hana Mašková

Znění stížnosti

Pracovníci společnosti přišli 17 10,13,s tím že vymnění starý přístroj.Já říkala že je dobrý.prý se prodáva O2 a oni přebírají zákazníky adostanu jiné č.tel. tTo jsem nechtgěla,musím zaplatit
473 Kč. V pondělí21.10.13 jsem po felef. domluvě přístroj vrátila.
O mé č. tel. jsem přišla dostala zpět 99,- Kč .ktetré jsem zaplatila za přístroj.V listopadovém SIPU jsem zaplatila 473,-Kč
a zálohu 300,. jsem zpět nedostala .Moje .tel,č.Bylo 374622877 to bych rfáda dostala zpět.


Požadované řešení

Vrácení 300.- Kč smlouva byla zrušena za 4 dny měla bych dostat i 473,. Kč Děkuji za vyřízení Mašková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 12:42, před 11 lety

V těchto případech záleží, co bylo stanoveno ve smlouvě. Každopádně, pokud byla smlouva uzavřena u zákazníka doma měl dle § 57 občanského zákoníku právo od smlouvy bez jakékoli sankce a důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Pokud se tak stalo, měla být smlouva zrušena od počátku a vše vráceno do stavu, jako by uzavřena nebyla. Pokud odstoupeno nebylo, je třeba pro vrácení telefonního čísla projít obchodní podmínky a prokonzultovat možnosti i s předchozím poskytovatelem služeb. V případě, že smlouva umožňovala pouze vrácení přístroje a poskytovatel měl následně vrátit uhrazenou částku, je povinný dle smlouvy takto plnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2014 19:13, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
20.8.2014 15:34, před 10 lety

Spotřebitelka nám po uzavření stížnosti sdělila, že peníze ji byly společností vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.