Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pracovníci společnosti přišli 17 10,13,s tím že vymnění starý přístroj.Já říkala že je dobrý.prý se prodáva O2 a oni přebírají zákazníky adostanu jiné č.tel. tTo jsem nechtgěla,musím zaplatit
473 Kč. V pondělí21.10.13 jsem po felef. domluvě přístroj vrátila.
O mé č. tel. jsem přišla dostala zpět 99,- Kč .ktetré jsem zaplatila za přístroj.V listopadovém SIPU jsem zaplatila 473,-Kč
a zálohu 300,. jsem zpět nedostala .Moje .tel,č.Bylo 374622877 to bych rfáda dostala zpět.
Vrácení 300.- Kč smlouva byla zrušena za 4 dny měla bych dostat i 473,. Kč Děkuji za vyřízení Mašková
|
Tweet |
V těchto případech záleží, co bylo stanoveno ve smlouvě. Každopádně, pokud byla smlouva uzavřena u zákazníka doma měl dle § 57 občanského zákoníku právo od smlouvy bez jakékoli sankce a důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Pokud se tak stalo, měla být smlouva zrušena od počátku a vše vráceno do stavu, jako by uzavřena nebyla. Pokud odstoupeno nebylo, je třeba pro vrácení telefonního čísla projít obchodní podmínky a prokonzultovat možnosti i s předchozím poskytovatelem služeb. V případě, že smlouva umožňovala pouze vrácení přístroje a poskytovatel měl následně vrátit uhrazenou částku, je povinný dle smlouvy takto plnit.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Spotřebitelka nám po uzavření stížnosti sdělila, že peníze ji byly společností vráceny.