Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobry den.
Dne 31.10.2017 jsem zakoupil vozidlo a dle smlouvy ihned bez odkladu, jsem nasledujici den navstivil autoservis kde mi sdelili ze auto tlakuje, voda je v oleji a olej ve vode, závada je jiz starsiho data. Nejspise prasklá hlava.
Ve smlouve je uvedeno, ze jsem byl s techmickym stavem seznamen, ale to neni pravdivý údaj. Bylo mi sdeleno ze az na opotrebeni je vozidlo v top stavu a plne funkcní. S takovouto poruchou není možné předat auto jako pojízdné,protože dalším pouzivanim dojde k rozsahlym skodam.
S automobilem jsem najel pouze asi 100km.
2.11.2017 jsem podal reklamaci, ta byla 3.11.2017 písemně zamítnuta.
Žádám o prověření.
Závada již ve voze byla,pokud prodejce závadu neodhalil měl by nés odpovědnost.
Dacia Sandero r.v.2009
Požaduji řádné vyřízení reklamace.
Prodejce řádně neprověřil stav vozu a nepodal tyto informace kupujícímu.
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.
Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.
Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážený pane Hříbale,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Dobrý den.
Značně znepokojen jsem psal stížnost a přitom trochu popletl datumy. Za což se omlouvám.
Objevili se další skutečnosti. Tedy požadoval jsem vůz s tažným zařízením, po přesvědčování mé osoby technikem, že na tento vůz je snadné a levné zařízení pořídit jsem se rozhodl o pozdejší dokoupení a montáž. Nyní mi bylo sděleno, že na toto vozidlo nelze tažné zařízení montovat, protože má LPG a není originál z výroby. Jako laik jsem důvěřoval odbornému poradenství v AAA auto.
SPZ 3SA3039
Vážený pane Hříbale,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Díky vašemu přezkoumání jsem obdržel telefonát s návrhem na jednorázové vyrovnání škod ve výši 5000kč. Moje reakce byla na takto nízkou častku neuspokojivá, ale přijal jsem jí. Vzhledem k oznámení, že vyšší částku nebude možno jako vstřícný krok nabídnout.Zruba do týdne mi byli doručeny dokumenty k podepsání, kde bylo uvedeno "připsáním shora uvedené částky na bankovní účet kupujícího jsou veškeré nároky z odpovědnosti za vady předmětu koupě,zcela vypořádány a smluvní strany z tohoto titulu vůči sobě nebudou již činit dalších nároků"
Tedy jednoduše se vyvázali z plnění případné další reklamace.
8.1.2018 mi byla částka připsána na účet.
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Hodnocení:
Komentář: Záležitost prasklé hlavy je již vyřešena, dále jsem ale velmi znepokojen s tím, že mě společnost přesvědčila k prodeji vozu bez přívěsu s možností dokoupeni. Pozdější zjištění,že závěsné zařízeni přimontovat nelze je vážný nedostatek. Vozík mám nyní doma a nebudu mít možnost ho nikdy připojit. Využívat ho občas nutně potřebuji.