Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#18988Prasklé těsnění hlavy nebo prasklá hlava

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2017, před 7 lety

Jiří Hříbal

Znění stížnosti

Dobry den.
Dne 31.10.2017 jsem zakoupil vozidlo a dle smlouvy ihned bez odkladu, jsem nasledujici den navstivil autoservis kde mi sdelili ze auto tlakuje, voda je v oleji a olej ve vode, závada je jiz starsiho data. Nejspise prasklá hlava.
Ve smlouve je uvedeno, ze jsem byl s techmickym stavem seznamen, ale to neni pravdivý údaj. Bylo mi sdeleno ze az na opotrebeni je vozidlo v top stavu a plne funkcní. S takovouto poruchou není možné předat auto jako pojízdné,protože dalším pouzivanim dojde k rozsahlym skodam.
S automobilem jsem najel pouze asi 100km.
2.11.2017 jsem podal reklamaci, ta byla 3.11.2017 písemně zamítnuta.
Žádám o prověření.
Závada již ve voze byla,pokud prodejce závadu neodhalil měl by nés odpovědnost.


Produkt

Dacia Sandero r.v.2009


Požadované řešení

Požaduji řádné vyřízení reklamace.
Prodejce řádně neprověřil stav vozu a nepodal tyto informace kupujícímu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2017 09:02, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 14:06, před 7 lety

Vážený pane Hříbale,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2017 16:55, před 7 lety


Jiří Hříbal

Dobrý den.
Značně znepokojen jsem psal stížnost a přitom trochu popletl datumy. Za což se omlouvám.
Objevili se další skutečnosti. Tedy požadoval jsem vůz s tažným zařízením, po přesvědčování mé osoby technikem, že na tento vůz je snadné a levné zařízení pořídit jsem se rozhodl o pozdejší dokoupení a montáž. Nyní mi bylo sděleno, že na toto vozidlo nelze tažné zařízení montovat, protože má LPG a není originál z výroby. Jako laik jsem důvěřoval odbornému poradenství v AAA auto.
SPZ 3SA3039

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 16:42, před 7 lety

Vážený pane Hříbale,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 21:44, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2018 22:44, před 7 lety


Jiří Hříbal

Dobrý den.
Díky vašemu přezkoumání jsem obdržel telefonát s návrhem na jednorázové vyrovnání škod ve výši 5000kč. Moje reakce byla na takto nízkou častku neuspokojivá, ale přijal jsem jí. Vzhledem k oznámení, že vyšší částku nebude možno jako vstřícný krok nabídnout.Zruba do týdne mi byli doručeny dokumenty k podepsání, kde bylo uvedeno "připsáním shora uvedené částky na bankovní účet kupujícího jsou veškeré nároky z odpovědnosti za vady předmětu koupě,zcela vypořádány a smluvní strany z tohoto titulu vůči sobě nebudou již činit dalších nároků"
Tedy jednoduše se vyvázali z plnění případné další reklamace.
8.1.2018 mi byla částka připsána na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2018 15:41, před 7 lety

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.1.2018 16:33, před 7 lety


Jiří Hříbal

Hodnocení:

Komentář: Záležitost prasklé hlavy je již vyřešena, dále jsem ale velmi znepokojen s tím, že mě společnost přesvědčila k prodeji vozu bez přívěsu s možností dokoupeni. Pozdější zjištění,že závěsné zařízeni přimontovat nelze je vážný nedostatek. Vozík mám nyní doma a nebudu mít možnost ho nikdy připojit. Využívat ho občas nutně potřebuji.