Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 7.9.2017 jsem objednala komodu (980-1959/001 Pablo - Komoda (dub sonoma/bílá) - Dodání 4-6 týdnů přes e-shop. Zálohu, kterou požadovali jsem zaplatila ihned kartou. Poté mi přišlo potvrzení doručení do 20.10.2017.
Dne 13.10.2017 jsme obdržela informaci o tom, že mi prodlužují doručení do 22.12.2017. Ihned jsem psala, volala, paní jsem hned po telefonu řekla, že pokud by bylo doručení skutečně až 22.12.2017, tak chci vrátit peníze, řekla mi, že to bylo chybně odeslané oznámení všem zákazníkům a že se zboží již bude expedovat a bude doručeno do 27.10.2017. Nepřišlo mi žádné potvrzení, žádná informace. Tento týden jsem každý den volala na stav objednávky, každý den poslouchám výmluvy (nemohou se dovolat na sklad, neví, kde zboží právě teď je) a pokaždé mi potvrdí, že mi dají urgentní expedici a předají zboží přepravci, který má na doručení dalších 14 dní. Nedali mi termín, jenom každý den mají jinou výmluvu.
Pravděpodobně už mají uložené i moje číslo a přesně ví, kdo volá, proto se mnou tak jednali při dnešním telefonátu, který byl velmi, velmi nepříjemný, neskutečně arogantní chování, které na zákaznickém servisu nemůže absolutně být. Prosím o prošetření této záležitosti, jelikož nejsem bohužel jediná, když si přečtu recenze na internetu atd. Jena Nábytek už nikdy více. Děkuji mockrát za prověření.
1x980-1959/001 Pablo - Komoda (dub sonoma/bílá) - Dodání 4-6 týdnů
Prosím o doručení nejpozději 16.11.2017 na mnou zadanou adresu. Taktéž požaduji slevu min.15% za vzniklou újmu.
|
Tweet |
Nebylo-li zboží dodáno ve sjednaném termínů, ocitá se prodávající v prodlení. Nedodá-li prodávající zboží ani v přiměřené lhůtě dané mu kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážená paní Trpíková,
velice se omlouváme za prodlevu původního termínu dodání.
Informace k objednávce a slevě zasílám v samostatném emailu.
Děkuji za pochopení.
Miroslava Jedličková
Zákaznický servis
OKAY s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
omlouvám se za pozdění vyjádření.
Jak jsem psala výše, po nepříjemném telefonátu mi pak hned v pondělí přišla sms, že přepravce mi komodu bude doručovat a v úterý mi byla komoda doručena. Nechápu, jak to, že najednou to ihned šlo, když předtím mi každý den paní v telefonu tvrdila, že neví, kde se komoda nachází...
Posléze mi přišel e-mail a byla mi nabídnuta sleva, poté mi na účet vrátili 300 Kč.
Myslím si, že toto jednání, neinformování a ignorace byla zcela zbytečná.
Stížnost tedy uzavírám.
Děkuji za pomoc dTestu.