Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dostal jsem slevový poukaz na 2100,- za odměnu v práci ale kvuly vážné nemoci jsem musel změnit datum doručení při tvorbě nové objednávky však už slevu nebere a po kontaktování mallu jsem dostal odpověd ano to je správně, protože jste poukaz již použil v objednávce 82672552 dne 12.1.2014 a pak objednávku asi stornoval.Tímto je poukaz již neplatný, již byl vložen do objednávky.
Taže se mohu jít klouzat už nikdy nic na MALL
82672552
Nová sleva
|
Tweet |
V takovém případě záleží, jaké jsou podmínky využití poukazu. V případě, že není v podmínkách blíže uplatněno, že při stornování objednávky zaniká i další možnost použití poukazu, tak by se na něj mělo hledět jako na nevyužitý.
Vážený pane Vatecho,
kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Přímo v podmínkách uplatnění slevových poukazů, které jsou na našich stránkách definovány je uvedeno v jakých situacích není možno slevový poukaz nahradit. Vy jste podmínky pro možnou náhradu bohužel nesplnil, jelikož Vaše objednávka byla Vámi stornována.
V rámci zachování dobrých obchodních vztahů Vám tento poukaz velice výjimečně nahradíme.
Zašlete mi zprávu na email overeno@mall.cz.
Eliška,
Mall.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.