Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1899Sleva (poukaz)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2014, před 11 lety

Ladislav Vatecha

Znění stížnosti

Dobrý den dostal jsem slevový poukaz na 2100,- za odměnu v práci ale kvuly vážné nemoci jsem musel změnit datum doručení při tvorbě nové objednávky však už slevu nebere a po kontaktování mallu jsem dostal odpověd ano to je správně, protože jste poukaz již použil v objednávce 82672552 dne 12.1.2014 a pak objednávku asi stornoval.Tímto je poukaz již neplatný, již byl vložen do objednávky.

Taže se mohu jít klouzat už nikdy nic na MALL


Produkt

82672552


Požadované řešení

Nová sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2014 15:02, před 11 lety

V takovém případě záleží, jaké jsou podmínky využití poukazu. V případě, že není v podmínkách blíže uplatněno, že při stornování objednávky zaniká i další možnost použití poukazu, tak by se na něj mělo hledět jako na nevyužitý.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2014 15:48, před 11 lety

Vážený pane Vatecho,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Přímo v podmínkách uplatnění slevových poukazů, které jsou na našich stránkách definovány je uvedeno v jakých situacích není možno slevový poukaz nahradit. Vy jste podmínky pro možnou náhradu bohužel nesplnil, jelikož Vaše objednávka byla Vámi stornována.

V rámci zachování dobrých obchodních vztahů Vám tento poukaz velice výjimečně nahradíme.

Zašlete mi zprávu na email overeno@mall.cz.

Eliška,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 15:22, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.