Společnost


ORDICZECH, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#18990Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2017, před 7 lety

Michaela Kolková

Znění stížnosti

Od 11.10 řeším s Orsay nákup přeš e-shop, kdy mi nedodali zboží a nevrátili peníze. Neustále si vyměnuji mail s někým ze společností, že mi budou peníze vráceny. Ale stále nic. I přes to, jsem si objednala zboží znovu a zaplatila předem 19.10. kdy jsem si měla zboží vyzvednout v OC Nový Smíchov, který je momentálně v rekonstrukci a nikdo mě neupozornil.... Takže, nemám ani vrácené peníze a ani šaty. Na infolince mi to nikdo nezvedá. Orsay mi dluží 3546 kč. Toto považuji za nehoráznost. A jsem velice nespokojená a naštvaná. Navíc se nemohu nikam dovolat. Kontaktování zákaznického bezplatného systému nefunguje.


Produkt

Orsay, ORDICZECH, s.r.o.


Požadované řešení

Čekala bych solidní jednání, kdy mi přijde informace, že zboží nebude doručeno, buď díky rekonstrukci prodejny nebo špatně poskytnuté slevě. Očekávám vrácení peněz do určité doby a né abych někoho musela uhánět, nejedná se o pár stovek... Navíc odpovědi chodí v Polštině. Jsme v České republice, né v Polsku. Fungující bezplatný zákaznický servis!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2017 17:49, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2018 23:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.