Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koukám,že je tady spousty stížností od nachytaných lidí a nic se neděje! Je to celé podvod a vymáhání peněz. Nikdo tam jakoby 20 minut nevolá a když na soutěž zavoláte,tak Vám hlas říká,že před Vámi jsou volající,kteří se dovolali před Vámi,ale nikoho do studia nepřepojí! Je to na hromadnou žalobu a divím se,že jim takové podvody procházejí! Volala jsem též a nic,přitom paní tady už mluví 30minut a tvrdí,že nikdo nevolá!Nechápu! Akorát tím tato hra poškozuje jméno televize.Ferková meil:misak22@seznam.cz
dne 03.11.2017 jsem této službě zaplatila 270kč.
Podvodem získávají peníze,jelikož tvrdí,že nikdo nevolá a lidi zřejmě volají!
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.