Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#18992Neoprávněné naúčtovaná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2017, před 7 lety

Vladimíra Kotlíková

Znění stížnosti

Vážení provozovatelé portálu,

Dnes jsem na mobilní telefon obdržela SMS zprávu
v následujícím znění: ,,Nakoupili jste Emoticons za 99CZK.
Děkujeme Vám! Access: http://bit.ly/coolemo Podpora plateb:
support@mediabetpay.com. Jedna se přitom ó nesmysl, žádnou kupní
smlouvu ohledně emotikon jsem neuzavřela a o žádném podobném závazku
nevím. Po zkontrolování stavu kreditu jsem zjistila, že mi bylo skutečně odečteno 99 korun. Byla bych ráda, zda by mi někdo mohl poradit, jak v tomto případě postupovat. Předem děkuji za odezvu.


Produkt

Nákup emotikon


Požadované řešení

Refundace stržené částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2017 11:51, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.