Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1900Průběh reklamačního řízení - odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2014, před 11 lety

Jiří Prokop

Znění stížnosti

U této firmy jsem zakoupil televizor,který začal vykazovat občas závadu v podsvícení monitoru.Obrátil jsem se na autorizovaný servis LG a po zadání výrobního čísla přístroje do jejich systému mi bylo sděleno,že televizor nebyl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG Electronics CZ,s.r.o.,ale jedná se o šedý dovoz z Polska a nemůže mi být provedena oprava v záruce.

Mám přitom od společnosti Alza potvrzený záruční list kde je uvedeno,že razítko prodejce prohlašuje,že výrobek LG,model a výrobní číslo uvedené v záručním listě byl do ČR dovezen prostřednictvím dovozce LG.

E-mailovou korespondencí jsem se snažil s firmou Alza tento zásadní rozpor ohledně záručního listu řešit,ale jejich odpovědi se této zásadní otázce vyhýbali.Pro mne je toto oklamání spotřebitele.

Proto jsem doporučeným dopisem z 11.12.2013 požádal o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz,v příloze byla faktura a záruční list.

Do dnešního dne jsem nedostal od firmy Alza.cz a.s. potvrzení písemnou formou kdy jsem své právo u nich uplatnil ani nebyla z jejich strany žádná reakce ve lhůtě 30 dní.


Produkt

televizor LG 42 LS570S,výrobní číslo 209WRRT1R790


Požadované řešení

Vyřídit moji žádost o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.1.2014 11:01, před 11 lety

V případě, že se prokáže, je je zboží v rozporu s kupní smlouvou - je zde rozpor skutečných a propagovaných vlastností - má kupující dle § 616 občanského zákoníku nárok na výměnu, případně na vrácení peněz nebo poskytnutí přiměřené slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.4.2014 20:40, před 11 lety

Vážený pane Prokope,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.

Z dohledatelné komunikace v našem systému eviduji, že nesrovnalost byla již dořešena zajištěním svozu a vrácením zboží. Příslušný následně vytvořený dobropis byl již využit k nákupu jiného televizoru. Pokud přesto evidujete jakoukoli přetrvávající nesrovnalost, určitě nás prosím ohledně tohoto případu kontaktujte znovu přímo na adrese stiznosti@alza.cz.

S úctou a omluvou za veškerá dosavadní komunikační nedorozumění

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.5.2014 15:09, před 11 lety


Jiří Prokop

Hodnocení: