Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám sjednáno poskytování internetu u společnosti Tlapnet. Chtěl jsem změnit tarif na levnější, kontaktovala mě paní B. S. ze společnosti Tlapnet a byl mi nabídnut tarif "Max bezdrát".
Při dotazu na rozdíly mezi mým stávajícím a nově nabízeným tarifem mi pí. S. napsala že "zásadní rozdíl je, že v případě oprávněného servisního výjezdu byste u Vašeho tarifu nezaplatil nic, kdežto u tarifu MAX Bezdrát je jakýkoli výjezd zpoplatněn 599,-".
Moje odpověď: "nevím co přesně patří do výjezdu, ale předpokládám že v případě že mi nepůjde internet (tak jak to bylo již několikrát v minulosti) z důvodu Vašeho výpadku tak nic platit nebudu"
Odpověď Tlapnetu: "právě že ano. Je jedno, jestli bude závada u nás, nebo u Vás servisní výjezd je zpoplatněn 599,-. Vyšší rychlost za přijatelnou cenu je kompenzována hrazenými servisními výjezdy."
Domnívám se že v případě reklamování poskytované služby jsou jakékoliv poplatky protizákonné a jde tak o pokus o neoprávněné obohacení.
Zajímavé je že ve VOP Tlapnet je uvedeno "6.8 Náklady na odstranění Závady nese Poskytovatel s výjimkou případů, kdy závadu způsobil Účastník." I přesto chce společnost Tlapnet platit za servisní výjezdy v případě poruchy která je způsobena na straně poskytovatele.
Internet max bezdrát
Změna podmínek - nepožadovat placení servisního výjezdu v případě závady na straně poskytovatele.
|
Tweet |
Společnost nemůže žádat servisní poplatek za odstranění závady, za kterou je sama odpovědná. Naopak společnost je ze zákona povinna vadu odstranit na vlastní náklady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Pokud by tomu tak nebylo, je vhodné, aby spotřebitel uplatnil reklamaci.
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele praktikou zakázanou. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.