Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bohužel na www.zdocp.cz není možné zadat požadavek na změnu doručení zásilky DR5036164647U. Tak tedy píši požadavek sem. Potřebuji doručení odložit vzhledem k tomu, že nebudu v místě bydliště a nemám nikoho,kdo by mne zastoupil při převzetí. Požaduji uložit zásilku na poště Partner v Rozstání, okr. Prostějov,PSČ 798 62. Děkuji. Jurová Věra, 798 62 Rozstání 156
DR5036164647U
Uložení zásilky na poště Partner v Rozstání
|
Tweet |
Pro změnu doručení zásilky je možné využít webové stránky https://www.ceskaposta.cz/sluzby/ostatni-sluzby/zmena-dispozice. Pokud tato služba není funkční, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman