Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19009Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2017, před 7 lety

Barbora Kvapilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
31.10.2017 jsem si chtěla stáhnout aplikaci pro úpravu fotek, klikla jsem tedy na ikonku a automaticky se mi začali odesílat sms na tel.č. 90309 plus jedna aktivační sms za 99kč na tel.č. 90309099. Nikde však nepsali, že aplikace je zpoplatněná. Vše se dělo bez mého vědomí. V aktivační sms psali: "Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu Fascinated Game, pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP FAGA na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 9039." Poslala jsem tedy sms "STOP FAGA" a dále se bojím s tímto číslem komunikovat, proto píšu vám. Doufám, že mi pomůžete tento problém vyřešit.
Děkuji


Požadované řešení

Vrácení peněz a blokace podobných služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 09:06, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.