Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19012Nedoručení dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 26 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2017, před 7 lety

Ivanka Petržílková

Znění stížnosti

Dobrý den, 24.11. jsem podávala na poště (ne doporučeně)Heřmanův Městec 8 dopisů (cena 24Kč) na pošty v Kutné Hoře a Čáslav. Žádala jsem adresátky o sdělení, zda dopis došel.7 z nich kladně odpovědělo. Když jsem se telefonem tázala paní Marie Doležalové, zda dopis přišel, odpověděla, že ne.
Paní Doležalové jsem posílala dopis na adresu 28601 Filipov, Zámecká 9/15.
Paní Doležalová mně sdělila, že na této adrese již nebydlí, bydlí tam její manžel, ten však žádný dopis neobdržel. Na dopise byla moje zpáteční adresa a dopis A5 byl přelepen izolepou.
Telefonovala jsem 3.11.na poštu v Čáslavi 28601. Telefonní číslo, uvedené na internetu: 327300409 však neexistuje!!! Našla jsem další a asi jediné číslo na tu poštu: 954228601. Zvedla mně to paní na přepážce, která mně sdělila, že musím počkat, protože má zákazníka!!!Čekala jsem opravdu dlouho, až jsem to nakonec položila. Když jsem vytočila stejné číslo, vzala to jiná paní z jiné přepážky, předala telefon původní paní, která mně opět sdělila, že musím počkat. Kategoristicky jsem se ohradila, že chci paní vedoucí, předání paní vedoucí trvalo opět dost dlouho.
Paní vedoucí mi sdělila, že nedodání dopisu není určitě jejich vina, protože k nim pošta chodí přes Prahu, že nemohou evidovat dopisy, které jsou poslány normálně ( asi ne doporučeně?),že promluví s doručovatelkou a dá mně vědět a zavolá nejspíš v pondělí, protože doručovatelky jsou v terénu.Zavolala ještě ten den,tedy včera - 3.11.s tím, že žádný dopis do Filipova doručovatelka v té době neměla. Dále mně doporučila, abych se obrátila se stížností na poštu Heřmanův Městec, což v pondělí 6.11.,udělám.Je ale s podivem, že 7 dopisů došlo a právě 1, kde paní již nebydlí na adrese mně nepřišel zpět? Děkuji za odpiověšď. I. Petržílková, 604435808


Produkt

Nedoručený dopis na p. Marii Dvořáčkovou


Požadované řešení

Potřebuji reakci na moji stížnost!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2017 09:39, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.