Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak, kterým nás dnes ČD poslali do Prahy opravdu neodpovídal popisu, který byl uveden při kupování jízdního dokladu. Navíc jsem měla rezervuvané místo u okna a se stolečkem a ve vagónu s Wi-Fi. Seděla jsem uprostřed starého kupé, bez stolku a samozřejmě bez připojení Wi-Fi.
Ex 570
Požaduji náhradu jízdného, jelikož tato úroveň služeb ceně rozhodně neodpovídá.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitelka na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.