Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
7.9.2017 jsem si zaplatil 149 Kč za VIP členství,bohužel jsem nečetl podmínky.4.11.2017 mi přišel mail :
be2 S.à.r.l. / www.be2.cz
Referenční číslo: CZ-2017-10-08-164248337-BE2-DN (citujte, prosím)
4.11.2017
Vážený pane Radek Vicenec,
ke dni 8.10.2017 bylo Vaše 3-měsíční VIP členství (původně na stránce www.be2.cz uhrazené ke dni 7.9.2017 s použitím emailové adresy kryl02@email.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 3-měsíční VIP členství
IP-adresa: 0
Forma úhrady: CreditCard MASTER
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 8.10.2017 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 545,00 CZK.
Okamžité ukončení VIP členství u be2 ,dále pak bez odkladné a úplné vymazání všech informací z evidence be2 o mé osobě a taktéž úplné vymazání mého profilu na be2
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: AUPSMP89
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.
Vaše VIP členství je platné do 05/02/2018 – po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil" – mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své VIP členství.
Nyní jsem konečně zjistil, jakou formou informujete žadatele o členství o prolongaci a její ceně, včetně odchylné výpovědní lhůty. Způsob takového vyjádření však považuji za rozporný s § 1753 obč. zák., protože zde není dostatečně určitě a jasně vyjádřena částka 2 247 Kč a především je tento text koncipován miniaturním písmem, kterého si člověk při registraci velmi těžko všimne. V důsledku by tedy mělo jít o neúčinné ustanovení a tedy nelze tímto způsobem nárokovat automatickou prolongaci ani další zaplacení. Navíc tyto informace (délku automatického prodloužení, odlišnou výpovědní dobu, částku za prolongaci) nelze zjistit ani v obchodních podmínkách provozovatele. Tímto žádám o navrácení částky 2 545,00 CZK ,kterou jsem Vám zaplatil na č. účtu: 2800133572/2010
S pozdravem Radek Vicenec
ID: AUPSMP89
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 07/09/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.