Společnost


GOOD Building s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1903Vracené zboží do 14 dnů / Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2014, před 11 lety

Jiří Jilma

Znění stížnosti

Po objednání zboží (25.11.2013) jsem obdržel zboží se zpožděním. Po několika hovorech jsem byl ujišťován že zboží dorazí včas, avšak dorazilo (18.12.2013) i když firma slibuje dodání do 5-7 pracovních dnů. Zboží jsem obdržel nekvalitní, a zároveň úplně jiné než jsem objednal (poškozená bunda v místech kapuce, a úplně jiné tričko) následující den jsem zboží zaslal dle Reklamačního řádu uvedeného na stránkách, na adresu Žukovova 76 Ú. nad Labem s požadavkem vrácení peněz (které firma slibuje do 30 dnů). Zboží firma vůbec nepřevzala, a nereagovala na e-maily ani na telefonáty. Byl jsem nucen zboží zaslat znovu (6.1) do dnešního dne peníze stále nemám, a firma dále nereaguje. Touto cestou se na Vás obracím a prosím o pomoc. (Částka za zboží činní 1700,- + 2x podací lístek, asi 220,-)


Produkt

HOODBOYZ Hoodboyz College vel. L barva Black/Grey 971657 poškozená kapuce, nedržela připnutá. (neustále upadávala) Dále tričko HOODSTAR basic style fight vel. M barva red/black 787216 (dorazilo mi úplně jiné tričko s motivem star-wars)


Požadované řešení

Jednoznačně požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 10:29, před 11 lety

V případě, že je dodáno zboží, které je v rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, má prodejce povinnost uvést objednávku do souladu s kupní smlouvou. Pokud tak nelze učinit dodáním zboží dle smlouvy, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Zároveň má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 11:27, před 10 lety

Společnost GOOD Building s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.