Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání zboží (25.11.2013) jsem obdržel zboží se zpožděním. Po několika hovorech jsem byl ujišťován že zboží dorazí včas, avšak dorazilo (18.12.2013) i když firma slibuje dodání do 5-7 pracovních dnů. Zboží jsem obdržel nekvalitní, a zároveň úplně jiné než jsem objednal (poškozená bunda v místech kapuce, a úplně jiné tričko) následující den jsem zboží zaslal dle Reklamačního řádu uvedeného na stránkách, na adresu Žukovova 76 Ú. nad Labem s požadavkem vrácení peněz (které firma slibuje do 30 dnů). Zboží firma vůbec nepřevzala, a nereagovala na e-maily ani na telefonáty. Byl jsem nucen zboží zaslat znovu (6.1) do dnešního dne peníze stále nemám, a firma dále nereaguje. Touto cestou se na Vás obracím a prosím o pomoc. (Částka za zboží činní 1700,- + 2x podací lístek, asi 220,-)
HOODBOYZ Hoodboyz College vel. L barva Black/Grey 971657 poškozená kapuce, nedržela připnutá. (neustále upadávala) Dále tričko HOODSTAR basic style fight vel. M barva red/black 787216 (dorazilo mi úplně jiné tričko s motivem star-wars)
Jednoznačně požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je dodáno zboží, které je v rozporu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, má prodejce povinnost uvést objednávku do souladu s kupní smlouvou. Pokud tak nelze učinit dodáním zboží dle smlouvy, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Zároveň má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy, pokud nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost GOOD Building s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v občanskoprávním řízení, nikoli v rámci služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.