Společnost


Acer Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19034Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Jana Hrochová

Znění stížnosti

Řešení situace tímto způsobem volím jen z krajních důvodů. Notebook jsem zakoupila 18.1. 2016 za 10 990 Kč u ELEKTRO EURO plus s.r.o. reklamovala jsem jej 6. 10. 2016 (blikal obraz a zasekával se systém) - reklamace byla uznaná, 7.8.2017 (blikal obraz a zasekával se systém + nefungovalo připojení na bezdrátovou síť) - reklamace byla uznaná, 29.8.2017 (systém se zasekává) - reklamace byla uznána ALE servis mi neposlal protokol o vyřízení reklamace (prodejce v obchodě kde jsem reklamaci podávala a kam mi notebook přišel mi sdělil, že prý přeinstalovali systém a vrátili notebook do továrního nastavení - stejně jako u všech předešlých reklamací). Poslední reklamaci jsem podala 7.10.2017 (nefungoval touch pad a zasekávala se videa, systém mi program ukončil, notebook se po zaseknutí videa buďto úplně vypnul nebo se mi po vypnutí a opětovném zapnutí videa sekala hned od začátku). Požadovala jsem vrácení peněz a odstoupení od smlouvy. 25.10.2017 mi volala paní ze servisu a ptala se mě, jak mají servisní technici navodit závadu, kterou jsem reklamovala, tak jsem jim vše sdělila. 1. 11. 2017 mi volali z ELEKTRO EURO, že mi přišel notebook bez uznání reklamace. Volala jsem tedy na servis Acer a tam jsem se dozvěděla, že touch pad byl jen zamčený a další vadu se nepodařilo navodit. Bylo mi řečeno, že mám udělat foto/video dokumentaci vady. Vyzvedla jsem si tedy notebook a v protokolu z reklamace bylo napsané jen odemčení touch padu a opravení softwarového problému.Dokonce mezi nahlášenými problémy bylo napsané, že se zasekává systém, který je nestabilní) Zapnula jsem notebook a dozvěděla se, že je přeinstalovaný systém. Volala jsem tedy opět na servis a tam mi pán sdělil, že tam nemají napsané, že by něco přeinstalovali. Při volání jsme ale zjistili, že systém byl 25. 10. 2017 přeinstalován a pán mi tedy řekl, že to udělali z preventivních důvodů a teď mám tedy sledovat jestli se vada opět objeví a udělat dokumentaci. Jestliže obnovili opět systém tak vadu odstranili ale neuznali a já mám tedy podle nich sledovat a čekat na závadu, kterou odstranili. Vyžádala jsem si tedy kontakt na někoho s kým bych mohla řešit to, že jsem nespokojená s řešením mé reklamace a na to mi řekl, že tam nikdo takový není a že mám napsat na jejich email service.brno@acer.com a tam, že to můžu řešit se šéfem servisu. Prosím tedy o pochopení mojí situace. Notebook potřebuji ke studiu a musím si tam nainstalovat různé programy. Potřebuji notebook, který bude fungovat bez problémů. Děkuji předem za jakoukoli pomoc a podporu.


Produkt

Acer E5-551G-87FE


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že se jedná o 4. reklamaci, žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 13:22, před 7 lety

Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis. Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího. V případě, že prodávající reklamaci zamítá, musí zamítnutí nejen písemně odůvodnit, ale reklamovaný výrobek také vrátit zákazníkovi ve stavu, v jakém jej převzal. Co se týče mimozáruční opravy, tu může prodávající provádět pouze s předchozím souhlasem spotřebitele. To platí i v případě, že opravu poskytuje bezplatně. V opačném případě by se jednání prodávajícího dalo považovat za obcházení zákona, neboť by tím bránil spotřebiteli rozporovat způsob vyřízení reklamace.

Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace).

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2017 11:59, před 7 lety

Jelikož je zadavatelem zakázky prodejce, žádáme vás, abyste se se svým požadavkem obrátila na něj. Děkujeme za pochopení. Servisní středisko Acer

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2017 12:32, před 7 lety


Jana Hrochová

Máte na mysli ELEKTRO EURO plus s.r o.? S čím konkrétně se mám na něj obrátit? Podle mě chyboval právě servis, kde mi neuznali reklamaci a bez důvodu a mého souhlasu přeinstalovali systém. Prodejce mi nevrátí peníze, protože na to kvůli vámi neuznane reklamaci nemám nárok.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2017 07:55, před 7 lety

Servis není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem uplatněné reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak ještě nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:32, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.