Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Pěkný den, v neděli 5.11. jsem vzala z regálu dívčí vestu s 50% slevou (99,50,-). Bylo tam i jiné zboží. Na pokladně č.4 mi paní pokladní řekla, že prodat nelze a hodila pod pokladnu. Na otázku proč, prý už to prostě nejde. Dnes jsem kupovala trička takto označené a ty koupit šly... Jedná se o prodejnu Kuřim, platba cca v 8:30. Děkuji Chalupová
Dívčí růžová prošívaná vesta vel. 98
Proč je v regálech zboží, které údajně nelze prodat...
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Hezké odpoledne, paní Chalupová,
je nám líto, že jste si vestu nemohla zakoupit. Je možné, že toto zboží vrátil některý ze zákazníků, ale pocházelo z některé z dřívějších akcí a již se tak nenacházelo v našem systému. Naši kolegové ji zřejmě namísto vrácení do skladu umístili zpět do prodejny, za což se omlouváme. Bohužel Vám ji však opravdu prodat nemohli.
Vaši stížnost předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří. Děkujeme proto za upozornění.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Děkuji za odpověď. Psala jsem proto, že ta vesta byla poslední kapka... hezký den Chalupová
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.