Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#19036Zboží 50% sleva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Gabriela Chalupová

Znění stížnosti

Pěkný den, v neděli 5.11. jsem vzala z regálu dívčí vestu s 50% slevou (99,50,-). Bylo tam i jiné zboží. Na pokladně č.4 mi paní pokladní řekla, že prodat nelze a hodila pod pokladnu. Na otázku proč, prý už to prostě nejde. Dnes jsem kupovala trička takto označené a ty koupit šly... Jedná se o prodejnu Kuřim, platba cca v 8:30. Děkuji Chalupová


Produkt

Dívčí růžová prošívaná vesta vel. 98


Požadované řešení

Proč je v regálech zboží, které údajně nelze prodat...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 12:10, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2017 13:40, před 7 lety

Hezké odpoledne, paní Chalupová,

je nám líto, že jste si vestu nemohla zakoupit. Je možné, že toto zboží vrátil některý ze zákazníků, ale pocházelo z některé z dřívějších akcí a již se tak nenacházelo v našem systému. Naši kolegové ji zřejmě namísto vrácení do skladu umístili zpět do prodejny, za což se omlouváme. Bohužel Vám ji však opravdu prodat nemohli.

Vaši stížnost předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří. Děkujeme proto za upozornění.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2017 14:16, před 7 lety


Gabriela Chalupová

Děkuji za odpověď. Psala jsem proto, že ta vesta byla poslední kapka... hezký den Chalupová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:33, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.