Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží mi po urgencích nebylo dodáno, ani mi nebyly na podané žádosti vráceny peníze. Zboží bylo zaplaceno dne 14.11.2013 z mého účtu u ČS.
Nejprve jsem kontaktovala dodavatele telefonicky (telefony nikdo nebral) pak emailem (3.12.),který se zprvu neozýval. 11.12 mi zaslal informaci, že zboží bude za 20 dnů, případně ať žádám o vrácení peněz. Dala jsem mu vědět, že o výrobek mám zájem a zaslala číslo voucheru. Po 20 dnech zboží k vyzvednutí nebylo, neboť dodavatel (tj. prodejna firmy Shadow Sales Praha 3)byla od 24.12. do 6. ledna uzavřena.
30.12. jsem Nebeslev žádala emailem o vrácení částky.
Dne 1.1.2014 jsem obdržela email, ať vyčkám na vyřízení žádosti.
Dne 6.1. t.r. jsem od Nebeslev obdržela informaci, že zboží bylo expedováno. Samozřejmě se tato informace nezakládá na pravdě. Třebaže jsem poslala číslo voucheru a svou adresu, nic jsem do dnešního dne neobdržela.
robotický vysavač AI-bot Elano ECOline, placeno 14.11.2013 z účtu u ČS
Žádám vrácení peněz, případně dodat požadované zboží, a to maximálně do 1 měsíce, tj. 15.2.2014.
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: