Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19040Nové obchodní podmínky mPůjčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2017, před 7 lety

Petr Fischer

Znění stížnosti

Mbank mi zaslala email a v internetovém bankovnictví uvedla dne 27.10.2017, že mění obchodní podmínky produktu mPůjčka kde dni 1.11.2017. Přičemž povinná min. lhůta pro oznámení nových obchodních podmínek jsou 2 měsíce. Po kontaktu mBank mi bylo po 10ti dnech odpovězeno, že se podmínky netýkají produktu mPůjčka, ale mPůjčka plus, kterou mám a tudíž si trvám na tom, že mají povinnost mě min. 2 měsíce předem informovat.


Produkt

mBank - mPůjčka plus


Požadované řešení

Požaduji, aby tato změna podmínek nebyla akceptována, jelikož nebylo dodržená zákonná lhůta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 13:33, před 7 lety

Podle obchodních podmínek pro poskytování hotovostních úvěrů mBank společnosti mBank S.A., organizační složka účinných do 31. října 2017 (publikovaných na webových stránkách https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/archiv/obchodni-podminky/2014-01-01-podminky-uvery.pdf) měla společnost povinnost informovat spotřebitele o změně obchodních podmínek minimálně 2 měsíce před nabitím účinnosti této změny. Pokud tato lhůta nebyla ze strany společnosti dodržena a spotřebitel se změnou nesouhlasí, má spotřebitel možnost namítat neplatnost této změny. Nebyl-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na finančního arbitra, který bezplatně rozhoduje spory mezi spotřebitelem a věřitelem (případně zprostředkovatelem) při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 18:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.